אריזות ממותגות בטכנולוגיה מתקדמת

כל אחד מאתנו ראה ולקח הביתה בשלב כזה או אחר אריזות ממותגות, גם אם לא באמת שמנו לב לכך או הקדשנו לזה מחשבה. אם לקחנו טייק אווי ממסעדה, קנינו בחנות של מותג מוכר או אפילו חזרנו עם מזכרת מאירוע – לקחנו אתנו את הפרסומת הסמויה והחכמה הזו עד הבית.

משקיות נייר ועד קופסאות פח, אריזות ממותגות מגיעות במגוון סגנונות, חומרי גלם, צבעים וגדלים.

הדפסים, טקסטים ואיורים – כולם מתעוררים לחיים בשלל סגנונות על שטח פרסום בלתי מוגבל ואינסופי שמגיע הכי קרוב שאפשר ללקוחות הפוטנציאליים

למה עסקים צריכים אריזות ממותגות וקופסאות? 

ובכן יש מגוון רחב של שימושים כגון: אריזות למשלוחי אוכל,אריזות למשלוחים באתרי אינטרנט / קרטונים, אריזות מתנה, מוצרים ארוזים מראש כמו בקבוק יין יוקרתי ועוד.

יש גם קופסאות שנועדו למשלוחים, הם קשיחים חזקים ועמידים בחבטות ולכן מייעדים אותם למשלוחים –  בתחום זה יש חידושים ופיתוחים מיוחדים כמו – מארז עם נעילה מיוחדת על מנת שהלקוח יבחין שהוא בוודאות הראשון שפותח את המארז.

 גם בתחום השיווק והפרסום משתמשים במארזים, קופסאות ואריזות לצרכי קידום מכירות, לחלוקת מתנות ללקוחות פוטנציאלים ולחלוקת מזכרות לאנשים המשתתפים בכנסים.

​תכנון מקדים של אריזות ממותגות מה הוא כולל?

חברת הפקות מקצועית בתחום הפקות דפוס יודעת ליצור תהליך ‘חכם’ שמטרתו בראש ובראשונה – לספק את הפתרון הטוב ביותר ללקוחות. בתכנון וייצור האריזות מוקדשת מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר 

טיפ חשוב: גם אם יש לכם מעצבים גרפים מנוסים, לא תמיד יהיה להם ניסיון בתחום עיצוב קופסאות ואריזות לעסק – לכן חשוב לבחור יצרן שידע לייעץ לכם ביושר ובמקצועיות, בין אם תבחרו בו כמעצב ובין אם תבחרו לעצב בעצמכם.

חשוב להקפיד שתהיה התאמה מלאה לצרכים שלכם כך שבסוף תוכלו לקבל מוצר שבאמת משרת את העסק שלכם. 

חברה מקצועית ומנוסה תוכל לתת לכם אריזות ממותגות וקופסאות קרטון מעוצבות ושירות עיצוב אריזות וקופסאות בהתאמה אישית מוחלטת, בדיוק על פי הצרכים שלכם: מידות, מבנה, חומרי גלם, ייעוד, עיצוב וגרפיקה וגימורים. 

חבל להתפשר על מוצר לא מתאים משיקולים של: מחיר / לוח זמנים צפוף / קשיים לוגיסטיים / יצרן לא מנוסה…

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ