אריזות ממותגות זה קל ופשוט

אריזות קרטון מסוגים שונים משמשים כיום אחוז עצום מבתי העסק והארגונים, כמו גם לא מעט אנשים פרטיים, עבור מגוון רחב של צרכים ספציפיים. החל ממארזים לחג ועד לאריזות למכירת מוצרים – מארזי קרטון מהווים עדיין את אחד הפתרונות המתבקשים, היעילים, האיכותיים והידידותיים ביותר לסביבה מבין האפשרויות הקיימות בשוק.

החידוש של השנים האחרונות הוא כי כיום כל אחד – אדם פרטי או עסק בכל סדר גודל, יכולים להשתמש במארזי קרטון ממותגים, כאלו המותאמים ספציפית עבורם. בשונה מסוגים אחרים של אריזות, במקרה של מארזי קרטון המיתוג והייצור של אריזות קרטון ממותגות באופן פרטני הוא יעיל, פשוט, זול וקל יותר. הן תהליך העיצוב והן הייצור עצמו הם תהליכים פשוטים ומהירים כיום, המציעים לכל בית עסק את האפשרות למתג את עצמו באמצעות אריזות ממותגות וייעודיות ספציפית עבורו.

באמצעות אריזות ממותגות ניתן להציג את בית העסק ונתונים שונים שברצונו להציג לציבור הרחב, למתג את המוצרים הספציפיים כמשתייכים לקו הייצור של אותו בית עסק ולהכניס לתודעתם של הצרכנים תדמית חיובית של אותו בית עסק.

אריזות קרטון ממותגות על מה חשוב להתמקד?

בכדי לתפוס את תשומת לבו של הלקוח, הכי חשוב להתמקד בעיצוב שאתם מדפיסים על אריזות ממותגות: יש לכלול את הלוגו של החברה במקום אסטרטגי ובולט, לשים את שם המוצר במרכז, לדאוג ולשלב צבעים מתאימים ומסרים שמתאימים לקהל היעד שלכם וכמובן, לפרט ביעילות את כל המידע שאתם יכולים, בכדי לסייע ללקוח לפתח אמון במוצר שלכם.

חשוב להתאים את סגנון עיצוב האריזה לסטייל האישי של קהל היעד שלכם, שעשוי להשתנות לפי הפנייה למין, גיל או טיפוס מסוים של לקוח. אריזות שנועדו לילדים, לדוגמה, לרוב יכללו יותר צבעים וציורים לעומת אריזות שנועדו למבוגרים, בייחוד אריזות מתנה למוצרים יוקרתיים, שבדרך-כלל ישדרו יותר עידון ואיזון.

הצבעים שאתם משלבים במארזים מקרטון והאיזון ביניהם, הם קריטיים לתהליך הבחירה של הלקוח: שילוב נכון בין צבע הפונט ובין צבעי האריזה של אריזות קרטון ממותגות מבטיח כי כאשר הלקוח יבחין בהן, הוא יקלוט עיצוב נאה ונעים לעין, שיעודד אותו להסתכל יותר מקרוב.

השתדלו להקדיש מחשבה גם בסוג הפונט שאתם בוחרים: פונטים ייחודיים ימשכו את תשומת הלב של הלקוחות אף יותר.

חשוב ביותר להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום הפקות דפוס דבר המונע עוגמת נפש ובזבוז כסף.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ