הדפסת פליירים כך תעשו את זה נכון

למרות ריבוי המדיה הדיגיטלית כיום, עדיין לא נס ליחם של הפליירים בעיקר במגזרים מסוימים שצורכים פחות את המדיה הדיגיטלית, כמו למשל המגזר החרדי.

תתפלאו לגלות שהרבה משווקים רואים עדיין בהפצת פליירים שיטת שיווק יעילה ביותר שעובדת ומשיגה את המטרה הרבה יותר טוב מכל כלי שיווקי מתקדם אחר.

יש כמה סוגי פליירים לעסקים 

פלייר לתלייה על דלת –  מעבר לפליירים המרובעים הרגילים, ניתן להדפיס גם פלייר בצורה ועיצוב מותאם לתלייה על הידית. ניתן כמובן להזמינו במגוון חיתוכי שטנץ קיימים או בחיתוך צורני (חיתוך דיגיטלי) לפי דרישת הלקוח והגדרה של מעצב גרפי. 

פליירים מקופל ויוקרתי – אם צריך מוצר סופי שמשדר יוקרה ומקצועיות מומלץ להשתמש בנייר עבה ולהדפיס פליירים מרהיבים ומעט יותר “משוכללים” עם קיפולים וביגים (חריטה עדינה לסימון קווים וצורות) השומרים על איכות הנייר ושלמותו

פלייר רגיל (ללא קיפולים) – הפליירים מאפשרים להעביר מסר קצר,ענייני ומהיר, ולכן בדרך כלל נושאים מידע מועט שאינו מעמיס אינפורמציה על הקורא.

הדפסת פליירים איפה הכי מומלץ? 

כמעט כל בית דפוס היום מסוגל להדפיס פליירים אבל, צריך מאוד לשים לב!

בתי דפוס, המדפיסים אלפי פליירים מדי יום ביומו, לא תמיד נותנים תשומת לב מספקת לפלייר שלכם עקב עומס העבודה או כדי להספיק כמה שיותר עבודות. 

לכן קורה לעיתים שהפלייר שלכם יודפס בצבע כהה מדי או חסר צבע או בגודל אחר ממה שהזמנתם או דבר אחר הדומה לזה.

לא תמיד פליירים שמודפסים בזול יעניקו לכם את מבוקשכם לכם בידקו תמיד והשוואת האיכות הגודל הצבע עם הדוגמא שקיבלתם מבית הדפוס כדי למנוע אי נעימויות.

חשוב לזכור! הדפסת פליירים היא השקעה בפרסום ותדמית המותג  ניתן למצוא לא מעט “פליירים בזול”  שבסופו של דבר יעלו למפרסם ביוקר.

טיפ לסיום…. חשוב להדפיס את הפליירים בגודל שנוח לחלוקה ולא מסורבל, כי לרוב בגדלים גדולים הפלייר מושלך ישירות לפח.  ההמלצה היא עבור פליירים ועלוני מידע המיועדים להפצה מקומית על גבי רכבים או ברחבי השכונה להדפיס על גבי נייר במשקל של 130 גרם, ולא יותר 

לעומת זאת כשמדפיסים ברושורים ופליירים יוקרתיים כמו תלי – דלת, המופצים על גבי דלתות הבתים, נדרש לבחור בנייר עבה יותר, בדרך כלל במשקל 250 גרם, כי הוא יציב וחזק יותר,משדר יותר יוקרה ונחשב לאיכותי יותר.

בכל שאלה או בעיה, הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון רב בתחום הפקות דפוס. ישמח לעמוד לרשותכם 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ