חברת הפקות דפוס ובית דפוס הילכו יחדיו?

עסקים רבים מדפיסים לא מעט כחלק משיווק ופרסום העסק. לעיתים הם נדרשים להפקת דפוס גדולה ומחפשים חברת הפקות דפוס מקצועית ואמינה שניתן לסמוך עליה. חשוב לדעת כי קיימים הבדלים מהותיים בין חברות הפקות דפוס בישראל כאשר כל אחת מתמחה בשירותים שונים וברמות גימור מגוונות. 

בחירת מפיק דפוס אצלו תדפיסו את מוצרי הדפוס עבור העסק שלכם חשובה מאוד. בחירה לא נכונה עלולה לגרום לכאבי ראש רבים ובזבוז זמן וכסף.

על מנת לבצע הפקות דפוס איכותי, יש לבחור בחברה מקצועית ומנוסה המכירה את התחום ובעלת ניסיון רב בתחום הדפוס.

אנו מתמחים במכלול השלבים הרבים של הפקות דפוס, החל משלב התכנון, הקונספט,

ההדפסה ועד לשלב ההפצה. מבצעים את כל סוגי הפקות הדפוס, רוטציה, אופסט, דיגיטלי ומשי.

 אצל חברת הפקות דפוס לעסקים תקבלו בדרך כלל את השירותים הבאים:

  • הפקות דפוס בכמויות גדולות
  • הפקות דפוס יוקרתיות ומורכבות
  • אספקת מוצרי דפוס שוטפים לארגונים ועסקים
  • שירותי מיתוג מרחב לעסקים ומוסדות ומיתוג אירועים וכנסים. 
  • הפקת מוצרי קד”מ ממותגים ואריזות ממותגות בהתאמה אישית.
  • מענה לצרכי דפוס למו”לים של עיתונים, ירחונים ומגזינים

 

הפקות דפוס בבית דפוס 

גם חברה ותיקה ומובילה בתחום, תמיד חושבת על מהלכים לשיפור ושדרוג השירות ללקוחות. גם לאחר שנים רבות בתחום הפקות דפוס וקשרים עם מיטב בתי הדפוס בארץ, זה לא אותו דבר כמו מיזוג עם בית דפוס איכותי הפועל כחלק מהחברה.

החלטה לרתום לטובת העניין בית דפוס מקצועי שיהווה זרוע ביצועית לחברת הפקות דפוס היא מהלך גאוני. מיזוג עם בית דפוס ותיק ומקצועי, נותן ללקוחות מענה איכותי יותר בתחום הפקות הדפוס.

כדי לבצע מהלך כזה יש לוודא שאכן מדובר בבית דפוס שיודע לספק את הסחורה. בית הדפוס הנבחר צריך לספק שירותי דפוס ברמת איכות ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר באמצעות מיטב הטכנולוגיה והציוד המתקדם ביותר.

הניסיון שנצבר, הידע וביצוע מוצלח של עבודות דפוס גדולות ומורכבות, הם המגדירים את בית הדפוס כמוביל בתחומו, וכמובן יש לוודא שיש לא פחות מאלפי לקוחות מרוצים ונאמנים שמעידים על זה.

חטיבת ‘גיל פרינט’ עשתה את המהלך הזה ובגדול ומיזגה לתוכה את דפוס ‘שביד’ הידוע, שכולל ללא ספק את כל המעלות שיש לבית דפוס מוביל בתחומו. 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ