דפוס איכותי במחירים מפתיעים

בישראל פועלים כיום למעלה מ-1,000 בתי דפוס, כאשר 85% מהם מוגדרים קטנים ובינוניים, שהמחזור השנתי שלהם מגיע עד חמישה מיליון שקלים. אנשים שלא בקיאים בתחום חושבים לתומם שכל בתי הדפוס יודעים לבצע את כל עבודות הדפוס, אך לא תמיד זה כך. כמו בהרבה ענפים במשק גם בתחום זה קיימים תחומי מומחיות והתמקדות בסוג מוצרים מסוים, לכל בית דפוס המומחיות והיכולות הייחודית לו.

בהפקת דפוס פשוטה המבוצעת על ידי גורם אחד לא נפוצות תקלות. ברגע שעבודות הדפוס מבוצעות בבתי דפוס שונים מתחילות הבעיות. בשנה האחרונה נכנסו לשוק מספר מכונות דפוס מהירות ויעילות המפיקות כמות גדולה יותר של עבודות לשעה. עוד התפתחות שרק מוסיפה שמן למדורת התחרות.

עבודות דפוס לא מומלץ לנסות לבד

מחירי תיווך יקרים – בית דפוס שקיבל הזמנה מורכבת ואין לו את הציוד המתאים או את כוח האדם הנדרש לביצוע המשימה נאלץ לתת את העבודה לספק חיצוני או לבית דפוס אחר לבצע את העבודה וזה עולה ללקוח עמלת תיווך מה שמייקר את עלות ההדפסה

לוגיסטיקה והובלה – בשלבי ההדפסה השונים נדרשת לעיתים הובלה בין בתי הדפוס. הובלה לא נכונה ולא אחראית עלולה לפגוע בתוצר הסופי .

זמן ביצוע – הלקוח הציב לוח זמנים לביצוע ההדפסה אך קורה לפעמים שעבודה עלולה להתעכב וליפול בין הכיסאות בין שלל הגורמים. 

 

מדפיסים במחירי תחרות 

השפעת הדיגיטל משפיעה באופן ישיר על עולם הפרסום ועל כל תחום הפרינט. אם בעבר היו נוטים להדפיס  פליירים פוסטרים, שלטים וכדומה היום הדבר שונה ועובר יותר ויותר לפרסום באינטרנט.

המעבר לדיגיטל הקטין את הביקוש לעבודות פרינט, ההיצע בשוק עולה על הדרישות, מצב שמגדיל את התחרות. ענף הדפוס רק הולך ומצטמצם, גם אם בפועל כמות ההדפסות לא פחתה משמעותית, אולם הרווחיות הולכת ונשחקת. 

מי שמבין מה שקורה בעולם הדפוס העכשווי יודע לנצל היטב את המומנטום שנוצר לטובת העסק ומזמין מראש הפקות דפוס בכמויות גדולות  לטווח ארוך ולצרכים עתידיים. בעידן שלנו יש חברות הפקת דפוס מקצועיות שיודעות לעשות את כל העבודה ביעילות מהירות ומחירים נוחים ביותר. כל החסרונות הופכים ליתרונות



אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ