הדפסת חוברות בסגר 2021 האם זה אפשרי?

עסקים רבים ברחבי הארץ נפגעו עקב משבר הקורונה. כמובן שהמצב השפיע גם על ענף הדפוס ואכן בתי דפוס רבים נפגעו במהירות ממשבר הקורונה וההזמנות ירדו פלאים.

עסקים רבים הזמינו שירות של הדפסת חוברות ועקב המשבר יש ירידה בכמות ההזמנות בכל מוצרי הדפוס ובפרט בתחום הדפסת חוברות לעסקים.

הסגר שהטילה הממשלה משפיע לא מעט. אז האם זה אפשרי להדפיס ספרים וחוברות גם בתקופה הזאת?

התשובה היא: בהחלט כן. בתי הדפוס עברו התאמה למצב ופועלים גם בתקופת הסגר לפי כללים מיוחדים.

 צריך להבין שבית דפוס פועל ללא קבלת קהל, מאחורי דלת סגורה. בתי דפוס רבים עברו לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשם הדפסת חוברות ושאר מוצרי דפוס ואין צורך בהרבה אנשי צוות על מנת לתפעל את המכונות המשוכללות. 

בית דפוס שהתאים את עצמו למצב החדש נותן ללקוחות שלו אפשרות לשליחת חומרים, מלל וגרפיקות און-ליין באמצעות ממשק ייעודי ברשת האינטרנט, מייל או אפילו  דרך יישומון הוואטסאפ. בדרך זו ניתן להמשיך לעבוד ולהדפיס יחד עם הקפדה על מגבלות הקורונה. בתי דפוס רבים משקיעים רבות בתחזוקת אתר אינטרנט ונוחות מופגנת ברשתות החברתיות, על מנת לשווק ולפרסם את עצמם וגם לספק שירותים באון ליין ללא צורך של הלקוחות להגיע פיזית לבית הדפוס

הדפסת חוברות ומשלוח עד הבית

הדפסת חוברות מתבצעת על ידי גורמים שונים לצרכים מגוונים. למשל, מוסדות ציבור, משרדי ממשלה, בתי עסק שונים וגם מוסדות חינוך כגון: בתי ספר, אוניברסיטאות וכדומה. גם אנשים פרטיים מזמינים לעיתים חוברות לצורך כזה או אחר.

יש 2 סוגי חוברות:

  1. חוברת עם תוכן ויזואלי של תמונות, איורים ואמצעים אחרים.

2.חוברת עם תוכן בלבד (רק מלל)

מי שהזמין חוברות וחושש להגיע לבית הדפוס יוכל לקבל שירות מיוחד של משלוח המוצרים למקום העסק או הבית.

 ישנם לא מעט בתי דפוס שיש להם רכבי הובלה ונהגים משלהם או לחילופין הם משתפים פעולה עם חברת  הובלות ומשלוחים, ולכן יש להם אפשרות לשלוח את החוברות ולספק תוצרי דפוס לכל מקום בארץ

דווקא עכשיו הדפסת חוברות הופכת לנגישה וקלה וזה הזמן לפנות לחברת הפקות דפוס ולקבל שירות מהיר ומחירים טובים.


אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ