הדפסת חוברות בשיטת 'עשה זאת בעצמך'

בראש ובראשונה, חוברת צריכה לשווק ולהפיץ מידע, אם על שירותים, אם על מוצרים, הן ללקוחות קיימים והן לחדשים, ולכן, הן ככרטיס ביקור של החברה וצריך להתייחס אליה בהתאם.

כמו כל דבר בחיים ניתן לעשות כמעט כל דבר בעצמך השאלה היא האם זה מומלץ?

בתחום הדפסת חוברות ובכלל בתחום הדפוס יש חברות ועסקים, שמנסים לחסוך בעלויות ולהזמין הדפסת חוברות ועוד מוצרי דפוס בכוחות עצמם.

למי שממש מתעקש הנה מדריך קצר על מה צריך לחשוב, שניגשים לתהליך של הדפסת חוברות

הדפסת חוברות – על מה צריך לחשוב?

הנה רק 2 נקודות שצריך לחשוב עליהם לפני שניגשים לתהליך:

 גרפיקה – כדי שהחוברות הרלוונטיות עבור העסק יהיו יפות וגם מקצועיות, טרם מדפיסים את החוברות יש לבחור גרפיקאי מקצועי ומנוסה אשר עוסק בתחום הכנסת מסמכים לדפוס. 

כיום ניתן למצוא לא מעט גרפיקאים אשר עובדים על עיצוב של חוברות מעין אלה וכדאי מאוד לבחון את תיק העבודות של הגרפיקאי ולבדוק עבודות דומות שביצע עבור עסקים אחרים. 

הגרפיקה חייבת להיות מושלמת מכל בחינה וההדפסה של הגרפיקה חייבת להיות מדויקת.

חשוב מאוד גם לבחור לוגו יפה ומתאים לאופי החוברות וכן חשוב לבחור את השפה הגרפית של החוברת.

הכריכה – הכריכות, הן משהו שצריך לתת עליהן את הדעת. כריכת הסיכות היא הנפוצה והזולה ביותר, אך היא מוגבלת במספר הדפים אותן היא יכולה להכיל, ומתאימה ביותר לעיתונים, מגזינים, פנקסים, חוברות מידע, תפריטים ועוד. ניתן לפתוח פתיחה מלאה, והיא נוחה לדפדוף.

חוברת עם הדבקה חמה, משדרת יוקרתיות, הכריכה עבה יותר והיא מתקרבת במראה לספר.היא מתאימה לקטלוגים, חוברות לימוד, מגזינים ועוד.

ניתן לכרוך בכריכת ספירלה, כאשר חוברות מסוג זה מיועדות יותר למוצרי מיתוג כמו מחברות, יומנים, לוחות שנה, מצגות ועוד. זוהי כריכה אסתטית ונוחה, מעוצבת ומכובדת.

להוספת מראה יוקרתי, ניתן להשתמש בכריכה קשה, אך זו, יקרה ומיועדת יותר לספרים.

ויש עוד לא מעט אלמנטים שצריך לחשוב ולתכנן ולכן מומלץ לפנות לחברה מקצועית להפקות דפוס על מנת להבטיח מוצר איכותי ברמת גימור גבוהה.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ