הדפסת חוברות התאמת סוג הכריכה

בשוק קיימים מספר שיטות לכריכת חוברות. וחשוב להתאים לכל סוג חוברת את הכריכה המתאימה לה. לדוגמה: סביר מאוד שסטודנט או מרצה לא צריכים להשקיע המון כסף ומספיק להם להדפיס חוברות פשוטות יחסית בעלות כיסוי ספירלה, לעומת זאת, עסק המשדר יוקרה  יידרש לחוברת קטלוג מעוצב וכרוך בסטייל יוקרתי 

אי אבחנה בין סוגי הלקוחות השונים תוביל לבזבוז כספי ובמקרה הרע אף לנזק מיותר לעסק ולאובדן לקוחות.

אילו סוגי החוברות הנפוצות בשוק :

חוברת בכריכת ספירלה

בחוברת הזו קיים סליל ספירלי העובר דרך חורים בדפים. הסליל מאחד את כל דפי החוברת יחדיו . הסליל לא בא רק בצבע אחד. ניתן לבחור את סוג, צבע וגודל סלילי הספירלה בהתאם לצורך. כמו כן רבים מזמינים כריכה שקופה. על מנת שההדפסה תהיה משתלמת ולא יקרה מומלץ להדפיס לפחות 25 דפים. יתרון משמעותי  בכסוג כריכה זה שניתן להוסיף או להוריד דפים גם לאחר שהחוברת כבר נכרכה.

חוברת כריכה קשה

מי שמעוניין להדפיס חוברת בעלת מראה של ספר יבחר ללא ספק את השיטה הזו. כריכה קשה מתאימה לחוברות שחשוב שישמרו לטווח ארוך, הכריכה העבה והקשיחה תשמור על עמידות לאורך שנים. ניתן כמובן לעצב את הכריכה לפי טעם אישי, ולהוסיף השבחות שונות כגון: הבלטות, עיטורים וכו’ על מנת לשוות לחוברת מראה איכותי ויוקרתי יותר.

חוברת כריכת סיכות

סוג הנפוץ מאוד בהדפסת חוברות וזה מה שרוב העסקים מזמינים.  הוא נפוץ יותר כי סוג זה מתאים למגוון רחב של חוברות, כגון: תפריטים למסעדה, עיתונים, חוברות מידע ומגזינים. מה שמחבר בין דפי החוברת אלו סיכות שאותן משחילים במרכז הקיפול. לאחר שהנייר מקופל הוא מהודק בסיכות. 

 חוברת בהדבקה חמה

 סוג זה משמש בעיקר להדפסת ספרי לימוד וקריאה, מתאים במיוחד לחוברות עם מספר דפים רב. שיטת ההדבקה הינה פשוטה. המראה המבריק, הדומה למראה של ספר רגיל,  רק מוסיף ליתרונות שלה.

הכריכה בחוברת מסוג זה מתבצעת על ידי הדבקה הדפים הפנימיים בדבק חם לעטיפה. העטיפה הינה קשיחה והדפים הפנימיים של החוברת הם דקים יותר.

על מנת להפיק חוברת בכריכה המתאימה חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ