הדפסת חוברות - כך תעשו את זה נכון

לפני שבכלל חושבים על הדפסת חוברות לכל מטרה שהיא חייבים לחשוב היטב על מספר נקודות ולהגיע לדפוס מוכנים מראש. לאחר שקבענו תקציב מראש יש לחשוב על:

גרפיקה – החלק העיקרי שיש בכל חוברת זה העימוד והסדר של החוברת. החוברת אמורה להיות מאורגנת ומסודרת בעזרת גרפיקאי מקצועי שיעשה סדר בדברים וייצור את החוברת הכי מרשימה והכי כובשת. (קבלו מידע נוסף באתר גיל פרינט)

כריכה – הכריכה של החוברת אומרת יותר מכל דבר אחר על מה שיש בחוברת ועל האיכות שלה. מעבר לכך יש לתת את הדעת למראה ולתדמית שהחוברת הזו תציג בפני המתבונן וכמה חשיבות הוא ייחס לה. ככל שהחוברת תהיה יותר מושקעת היא גם תצליח לקלוע יותר ולכבוש את לב המתבונן.

מידע  – לפני הכול ואחרי הכול נועדה החוברת על מנת להעניק מידע. חשוב שהמידע יהיה מענין, הוא יופיע בצורה נוחה לקריאה והוא יהיה קליט ולמעשה יצליח לקלוע למטרה אשר לשמה הודפסה החוברת.

הדפסת חוברות – זה לא כל כך פשוט

כיום יש הרבה בתי דפוס המציעים שירותי הדפסה בכלל ושירותי הדפסה של חוברות בכלל, ודבר זה יוצר תחרותיות שבאה לידי ביטוי במחירי ההדפסה. 

 

הדפסת חוברות היא לא דבר פשוט, זה מצריך ידע וניסיון קודם מאחר והחוברת נפרשת על פני מספר עמודים ולרוב מודפסת משני צידי הדף. לשם הדפסה של חוברת, יש לבצע עימוד מיוחד דרכו ניתן לבצע הידוק וקיפול שיאפשר לדפדף בעמודים בסדר רציף ואחיד. 

 

בין אם ברצונכם להדפיס חוברת לצרכי לימוד ובין אם לצרכי עסקים, אין תחליף לנייר הכתוב. על אף האפשרויות הרבות שמציעה רשת האינטרנט, החוויה החושית של אחיזת חוברת נוחה וקריאה היא הרבה יותר משמעותית ואפקטיבית מאשר בהייה במסך מחשב המאמץ את העיניים בשל האור שיוצא מהמסך.

 

תודות למכשירי הדפוס והטכנולוגיה המתקדמת בעולם הדפוס, כיום התוצאות המתקבלות כאשר מדפיסים חוברות הינן משביעות רצון הרבה יותר מבעבר. 







אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ