הדפסת חוברות מה הקטע?

כיום הדפסת חוברות היא מצרך חיוני לכל עסק הן לפרסום והן למכירות בחנות וכו’.

הדפסת חוברות 2022 היא ממש לא מה שהיה פעם.. ישנם סוגים רבים ושונים של שיטות הדפסה זמינות, והן ממשיכות להתפתח. כל סוג, מתאים לצורך אחר, כלומר עסקים יכולים לבחור בטכניקת הדפסה המדגישה בצורה הטובה ביותר את המוצרים או השירות שלהם למשל.

הנה דוגמה אחת להדפסת חוברות בצורה מודרנית:

ליתוגרפיה אופסט, היא שיטה פופולרית מאוד להדפסה בייצור המוני. מדובר על לוחות הדפסה, העשויים בדרך כלל מאלומיניום, שכל אחד מהם מכיל תמונה של התוכן שצריך להדפיס. באופן זה, תוכלו לבחור את הצורה של ההדפסים שלכם.

לוחות אלה, מועברים לאחר מכן על גבי גלילים או שמיכות גומי, לפני שהם עוברים על חומרי ההדפסה, שיכולים להיות כל סוג של נייר שתרצו. חומרי ההדפסה, אינם באים במגע עם לוחות המתכת, מה שמאריך את חיי הלוחות.

הדפסת חוברות כל מה שצריך לדעת לפני 

ניתן להדפיס חוברות במגוון שיטות ודרכים, כולל גם דרך בתי דפוס מתקדמים. יחד עם זאת שישנן שיטות שונות להדפיס חוברות, תמיד יהיה חשוב לוודא כי בחרתם בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כמובן, זה ישליך באופן ישיר ואוטומטי על איכות הפרויקטים המוגמרים שלכם.

בניגוד לעולם הדיגיטלי אליו התרגלנו בשנים האחרונות, כאשר אנחנו בוחרים להדפיס מוצר, ישנה חשיבות רבה לחומר – סוג הדיו וסוג הדף. המפגש בין חומרים שונים יוצר תוצאות שונות וכל בחירה ואיזון בין החומרים תשפיע הן על התוצאה הסופית והן על המחיר.

הכריכות, הן משהו שגם צריך לתת עליהן את הדעת. כריכת הסיכות היא הנפוצה והזולה ביותר, אך היא מוגבלת במספר הדפים אותן היא יכולה להכיל, ומתאימה ביותר לעיתונים, מגזינים, פנקסים, חוברות מידע, תפריטים ועוד. ניתן לפתוח פתיחה מלאה, והיא נוחה לדפדוף.

חוברת עם הדבקה חמה, משדרת יוקרתיות, הכריכה עבה יותר והיא מתקרבת במראה לספר.

היא מתאימה לקטלוגים, חוברות לימוד, מגזינים ועוד.

ניתן לכרוך בכריכת ספירלה, כאשר חוברות מסוג זה מיועדות יותר למוצרי מיתוג כמו מחברות, יומנים, לוחות שנה, מצגות ועוד. זוהי כריכה אסתטית ונוחה, מעוצבת ומכובדת.

להוספת מראה יוקרתי, ניתן להשתמש בכריכה קשה, אך זו, יקרה ומיועדת יותר לספרים.

למידע נוסף והדרכה מומלץ להתייעץ עם הצוות של  גיל פרינט הפקות דפוס איכותי



אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ