הדפסת חוברות עמידות במים

פעמים רבות אתם נתקלים במצב בו אתם מעוניינים להדפיס יותר מדף אחד, כמו למשל במקרה של הדפסת חוברות. במצב שכזה מומלץ להיעזר בשירותים של בית דפוס המעניק שירותי הדפסה מקצועיים ואיכותיים. 

הדפסה דרך בית דפוס מקצועי ומנוסה תמנע מכם לבצע הדפסות חוזרות ונשנות של חוברות, וכבר מהפעם הראשונה תוכלו לבצע הדפסה של חוברות בצורה איכותית שאיננה דורשת תיקונים מיותרים ומבזבזת זמן יקר.

 חשוב לבדוק היטב כי מדובר בבית דפוס איכותי, שמתאים את שיטת הכריכה והעימוד לגודל החוברת.

הדפסת חוברות היא לא דבר פשוט, זה מצריך ידע וניסיון קודם מאחר והחוברת נפרשת על פני מספר עמודים ולרוב מודפסת משני צידי הדף. 

לשם הדפסה של חוברת, יש לבצע עימוד מיוחד דרכו ניתן לבצע הידוק וקיפול שיאפשר לדפדף בעמודים בסדר רציף ואחיד. 

בין אם ברצונכם להדפיס חוברת לצרכי לימוד ובין אם לצרכי עסקים, אין תחליף לנייר הכתוב. 

על אף האפשרויות הרבות שמציעה רשת האינטרנט, החוויה החושית של אחיזת חוברת נוחה וקריאה היא הרבה יותר משמעותית ואפקטיבית מאשר בהייה במסך מחשב המאמץ את העיניים בשל האור שיוצא מהמסך.

 

הדפסת חוברות עם למינציה למניעת רטיבות

על מנת להדפיס חוברות עמידות ברטיבות ולחות יש לבצע ציפוי 

יש 2 סוגים אפשריים:

1.לכת מים – לכה איכותית מיועדת להגן על צבעי ההדפסה לאורך זמן.

2.למינציה – על מנת לבצע למינציה איכותית ומקצועית יש צורך בשילוב של תנאים אשר רק שילובם הנכון יביא לתוצאות איכותיות. באופן כללי ניתן לומר כי ככל שעובי הנייר גדול או עובי גליל הלמינציה גדול יש לעבוד בקצב איטי יותר בטמפרטורה גבוהה יותר. כמובן שכלל זה עובד גם הפוך כלומר נייר דק משמעותו מהירות גבוהה יותר הטמפרטורה נמוכה יותר.

כאשר אנו רואים כי הלמינציה נמסה בקלות ניתן להוריד מעט את הטמפרטורה דבר שעשוי לסייע באיכות העבודה המתקבלת.

במידה ואנו רואים כי העבודה מתבצעת היטב , אין כיווצים בלמינציה והלמינציה מודבקת היטב ניתן להפחית מעט את הלחץ על גליל הלמינציה דבר זה יסייע להקטין את העיגוליות המתקבלת בנייר לאחר הציפוי.

הדפסת חוברות איכותיות ועמידות במים עושים רק אצל המקצוענים של גיל פרינט הפקות דפוס

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ