הדפסת מדבקות 2022

כן גם ב- 2022 הדפסת מדבקות רלוונטית מתמיד ותקופת הקורונה רק הגבירה את הביקוש.

לפני שרצים לבית דפוס להדפיס מדבקות חשוב מאוד לחשוב על כמה דברים:

מה בכלל המטרה?  – יעוד המדבקה מאד חשוב. לבניית תדמית, לפרסום אירוע או מוצר, לכוון אנשים לאתר אינטרנט או דוכן מכירה. איפה תהיה מודבקת המדבקה: על מכונית, מוצר צריכה, מכשיר כלשהו? התשובות לשאלות אלו, ישפיעו כמובן על גודל המדבקה ועל עיצובה.

תכנון מוקדם –  לעיתים קרובות נוטים להשאיר את עיצוב המדבקה לרגע האחרון. לא רעיון טוב בכלל!

הפקת מדבקה לוקחת בממוצע 3-7 ימים. אם תחשבו על עיצוב המדבקה מראש ובאיזה חומר גלם להשתמש, תחסכו לעצמכם גם כאב ראש וגם כסף.

השוואה בין בתי דפוס –  כדאי לבדוק מה עושים חברות או עסקים דומים למה שאתם עושים. האם המדבקות שהם עשו אכן מועילות? האם הן עונות גם לצרכים שלכם ולמטרת המדבקה שלכם? איך ניתן לבדל את המדבקה שלכם מול המתחרים ולעשות אותה אפקטיבית יותר?

הדפסת מדבקות ויניל יתרונות וחסרונות 

מדבקות ויניל הם מדבקות העשויות מחומר שנקרא P.V.C. חומר זה מעניק מספר בלתי מבוטל של יתרונות 

הן המדבקות היחידות בעלות נפח, “עובי”. הן רכות למגע, ובמובן זה הן פותחות בפניכם שלל של שימושים ומטרות: ילדים אוהבים אותן בגלל הרכות שלהן, בגלל הקלות בה ניתן לקלפן מעל גבי הגיליון ביחס למדבקות רגילות הדורשות מיומנות של מוטוריקה עדינה

“הזמניות” שלהן באה לידי ביטוי ביכולת לקלף ולהסיר אותן מבלי לפגוע בטקסטורות המשטח עליו הן מודבקות, מבלי להשאיר סימנים או לגרום נזקים. 

יתרון נוסף מקבל ביטוי בכך שהן מיועדות לא רק לשימוש פנימי כמו יתר המדבקות אלא גם לשימושים חיצוניים. ניתן להדביק אותן על משטחים חיצוניים. 

שימושיהן של מדבקות ויניל במגזר התעשייתי הן בעיקר לצורכי סימון בגלל השילוב של הדבק החזק מחד, וקלות ההסרה שלהן מאידך. 

ויש גם חסרונות…

הדבק שלהם חזק הוא אינו “נשאר לנצח” כמו מדבקות בטיחות וכדומה. במובן זה, אם מראש אתם יודעים כי אתם זקוקים למדבקה באופן קבוע שתהיה דבוקה חזק לאורך זמן מדבקות ויניל זה לא עבורכם. 

ניתן להשתמש במדבקת ויניל כמה וכמה פעמים. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי ברגע שמרבים להסיר ולהדביק את המדבקה, שלמותה נפגעת.

 לעיתים נוצרים בה סדקים, לעיתים נוצרים בה קרעים. כך או כך, מדבקות ויניל שמסירים ומדביקים אותן מחדש אינן שומרות על חזות חדשה ויש לקחת זאת בחשבון

לכן חשוב מאוד לפני התחלת הדפסת מדבקות להתייעץ עם חברה מקצועית להפקות דפוס איכותי 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ