הדפסת ספרים איך עושים את זה כמו שצריך?

רבים שואלים איך מדפיסים ספרים? האם זה מסובך? ובכן זה לא מסובך אך התהליך מורכב ודורש ידע מקצועי.

 כדאי לקחת בחשבון גורמים שונים המשפיעים על הנראות הסופית של הספר. סוג הדף לדוגמה הוא משמעותי מאוד עבור חווית הקריאה והנוחות של הספר.

דפים מסוגים שונים קולטים את הדיו בצורה שונה ולכן גורמים לטקסט להיראות אחרת. לפני ההדפסה ניתן לבקש הדפסה של מספר דוגמאות על דפים שונים על מנת לראות מה יספק את המראה הסופי הנדרש. 

כמו כן, גם לעובי הדף ישנה חשיבות גדולה. דפים דקים נוטים לאפשר לטקסט להשתקף מהצד השני של הדף ובכך עשויים להקשות מאוד על חווית הקריאה. מנגד, דפים כבדים עלולים להפוך את התוצאה הסופית לכבד במיוחד ואת הספר לפחות נוח. 

כמובן שישנה גם משמעות לסוג הדיו ולבחירה אם להדפיס בצבע או בשחור לבן. הדפסה בצבע תדרוש בדרך כלל דף איכותי יותר כמו דף כרומו אשר יאפשר לצבעים להשתקף בגווניהם המקוריים.

הדפסת ספרים – שירות ואמינות זה כל הסיפור

מה שאתם בטוח לא רוצים לעשות, זה ללכת עם בית דפוס זול מאוד, שיחתוך פינות ולא מייצר מוצר איכותי, בסופו של דבר אתם רוצים להיות מרוצים מאיכות הדפסת הספר שלך. 

חפשו בית דפוס אשר מספק מוצר איכותי במחיר משתלם ומיוחד. אתם תמיד יכולים לקבל את הטוב של שני העולמות, אם אתם מחפשים מספיק כך תוכלו לקבל הדפסת ספר באיכות הטובה ביותר.

מי שבחר ללכת על הדפסת ספרים לבד ללא עזרה של חברה מקצועית להפקות דפוס יהיה חייב לבדוק היטב עם מי הוא הולך לעבוד. ניתן כמובן לחסוך את כאב הראש ולהתקשר אלינו

לספר שלכם מגיע לראות אור חיים ובית דפוס. אנחנו מזמינים אתכם לקחת את החלום שלכם בידיכם ולהחליט על הגורל של הספר שלכם.

צרו קשר עוד היום עם גיל פרינט הפקות דפוס איכותי  וקבלו את כל הסיוע שאתם צריכים לפני הדפסת ספרים. בהצלחה!

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ