הדפסת ספרים בכמות קטנה

 לא מעט אנשים פרטיים או עסקים קטנים מעוניינים להפיץ את המסר העסקי שלהם או את השקפות העולם שלהם על ידי הדפסת ספרים. השאלה היא כמה ספרים להדפיס? אז חשוב לדעת לפני שאתם מקבלים החלטה  מהי מטרת הדפסת הספר? 

 הדפסת ספרים בכמות גדולה מתאימה יותר לגופים שמתכוונים לפעול באופן אינטנסיבי לשיווק הספר והפצתו יחד עם פעולות יח”צ מקדימות כמו מסיבת השקה לספר 

הדפסת ספרים בכמות קטנה מתאימה  לאנשים פרטיים או עמותות ועסקים קטנים  המבקשים למכור אותו במעגלים הקרובים,חברים,בני משפחה מעגל תורמים וכו’. חשוב להם לקבל משוב מהקוראים ולהחליט על המשך דרכו של הספר  ואז לשקול האם כדאי להדפיס עותקים נוספים.

הדפסת ספרים בכמות קטנה לא נפוצה מאוד ורבים חושבים שהיא אף לא כדאית. 

לאלה שמעוניינים להדפיס ספר בכמות קטנה ותוהים האם בכלל אפשרי? ולא בטוחים מהי הדרך הנכונה?  המומחים של ‘גיל פרינט’ עושים לכם סדר

כמות קטנה של ספרים זה אפשרי בהחלט

הודות  לטכנולוגיה חדשנית הציוד מתקדם שיש בבתי הדפוס הם ערוכים לבצע עבודות בכל סדר גודל ומעניקים שירות גם לעסקים עסקים קטנים וללקוחות פרטיים. שיטת ההדפסה המודרנית מאפשרת להם לתת מחיר הוגן גם לכמות קטנה בלי להתפשר על איכות ההדפסה.

מדוע זה אפשרי? כי בעבר נהגו להדפיס ספרים בשיטה שנקראה “דפוס אופסט”. בשיטה זו מחירו של כל עותק בודד היה יורד ככל שהדפיסו עותקים רבים יותר. הסיבה לכך הייתה שבדפוס אופסט היה צורך להכין לוחות דפוס מיוחדים.

אולם היום, כשרוב בתי הדפוס עברו להדפסה דיגיטלית, ניתן להדפיס גם מעט ספרים כי אין את עלות הכנת הלוחות 

הדרישה המינימלית שרוב בתי הדפוס ידרשו מכם  היא  החל 10 יחידות. פחות מזה זל לא משתלם לא לבית הדפוס ולא למי שרוצה להדפיס לכן הדפסת ספרים בכמויות קטנות אפשרית אבל החל מכמות מסוימת

חשוב לדעת! יש בתי דפוס שלא שמחים להתעסק עם הדפסת ספרים בכמויות קטנות והפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לחברות להפקת דפוס שעובדות עם מגוון בתי דפוס ויוכלו לבצע את ההדפסה עבורכם ללא בעיה! כמובן לבחור במפיק מקצועי ומנוסה שמכיר את התחום והתנסה בהדפסה של ספרים מסוגים שונים.

גיל פרינט תבצע עבורכם את העבודה באופן קליל ויעיל ותעניק לכם תוצאות איכותיות ומרשימות.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ