הדפסת ספרים למוסדות גדולים

בישראל עשרות אלפי מוסדות מכל הסוגים: החל ממוסדות ממשלה וחינוך ועד מוסדות וארגוני חסד לכולם מכנה משותף אחד: הם מדפיסות ספרים למטרות שונות. המאפיין המשותף הוא כמובן הדפסת ספרים בכמויות גדולות מאוד 

חשוב מאוד לדעת איך לעבוד עם המוסדות ולטפל בהם לפי הצרכים הייחודיים שלהם. אם נחזור לדוגמה של תיכונים,  צריך לתת להם מענה שלם ומקיף לכל צרכי ההדפסה שלהם – לרבות הדפסת ספר מחזור. 

ספרי מחזור הם למעשה ספרי זיכרונות שהתלמיד יישא איתו לעד. בכל סיום מחזור בבית הספר, החטיבה והתיכון מדפיסים ספרי מחזור לכל השכבה, כאשר הספר מחולק על פי הכיתות השונות. 

הדפסת ספרי מחזור כוללים כריכה קשה ונעשים בהדפסה צבעונית, הכמויות המשוערות בדרך כלל הן בין 600 -900 יחידות ולעיתים אף יותר.. 

מדובר במוצרי דפוס נוסטלגיים שאף אחד לא שוכח ותמיד אוהב לחזור ולעלעל בהם אחת לכמה זמן. חשוב שהם יהיו מעוצבים בצורה נאה ושהכריכה שלהם תהיה איכותית ותחזיק לשנים רבות. 

כמובן שבגלל השימוש ארוך הטווח, יש להשתמש בחומרי גלם איכותיים ובהדפסה איכותית במיוחד. 

איך מדפיסים ספרים בכמות גדולה? 

על מנת להבין איך ניתן לבצע הדפסת ספרים בכמות גדולה מאוד יש להבין קודם כל איך עובדת שיטת ההדפסה המכונה “אופסט”

תהליך ההדפסה מתבצע באמצעות מכונות מיוחדות אשר יודעות לקרוא קובץ גרפיקה ממוחשב ולהפוך אותו לתמונה המוקרנת על לוחות אלומיניום.

לכל צבע דרוש לוח אלומיניום נפרד. להדפסה בצבע אחד דרוש רק לוח אחד, אך להדפסה צבעונית בארבעה צבעים, למשל, יש צורך בארבעה לוחות. ארבעת צבעי היסוד המשמשים להדפסה צבעונית הם כחול, מג’נטה, צהוב ושחור. שילוב בין צבעי היסוד מאפשר אין סוף של צבעים וגוונים.

לאחר התקנת הלוחות על גבי המכונה מריצים מספר דפים כדי לקבל את גוון הצבעים המדויק. זהו תהליך הנקרא בשפה המקצועית “סט אפ”. לצבעים הבסיסיים אפשר להוסיף גם צבעי פנטון, צבעים מטאליים או צבעים זרחניים כדי לקבל דף מודפס עם מראה מיוחד, מרשים ויוקרתי.

מכונת הדפוס יכולה להדפיס כל גודל של דף וכל סוג של דף. אפשר להדפיס העתקים בגודל של שמינית גיליון, רבע גיליון, חצי גיליון ועד לגיליון שלם מכל סוג של דף, החל מדף נייר דק במיוחד ועד לדף נייר עבה מאוד.

חשוב מאוד לפנות לחברת הפקת דפוס מקצועית על מנת לקבל תוצאה טובה ללא בזבוז מיותר של כסף לחינם.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ