הדפסת עיתונים ומגזינים יוקרתיים

כאשר אתם ניגשים להדפסת עיתונים עליכם לחשוב על מספר פרמטרים שונים. ראשית, על כמה עותקים אתם צריכים בעבורו, ובהתאם מה התקציב שיש לכם. עליכם גם על הגודל הרצוי לעיתון, לפי המטרה שלו, האם אתם רוצים עיתון קטן שייכנס לכל כיס, או עיתון גדול בסגנון עיתוני סוף השבוע.

כדאי גם לחשוב האם אתם מעוניינים להדפיס את העיתון בקצב קבוע, מדי שבוע או חודש, או חד פעמית, תוכלו לסגור עסקה משתלמת יותר אם תדעו מראש שאתם מתכוונים להדפיס בזמן קבוע.

יש משתנים נוספים שעליכם לשקול כמו האם תרצו את העיתון צבעוני או בשחור לבן או באיזה סוג נייר תרצו להשתמש עבורו.

אם אתם מעוניינים בהדפסת עיתונים בהתאמה אישית, כדאי לעשות זאת רק אם אתם מעוניינים בכמויות גדולות. תוכלו לבצע שינויים בסוג הנייר, צבע ההדפסה וסוג ההדפסה, שיוכלו לחסוך לכם הרבה כסף.

לא כל העיתונים אותו דבר ויש לדעת לבחור איזה סוג עיתון אתם צריכים לפי הסגנון של העיתון אותו אתם מעוניינים להדפיס

הדפסת עיתונים – מהם הסוגים?

עיתון חדשותי – מדובר בעיתון גדול שכולנו מכירים, בגודל ועיצוב כמו של כל עיתוני החדשות, כמו “הארץ”, “ידיעות אחרונות” או “ישראל היום”. שימוש קלאסי בסוג זה הוא הוצאת עיתון חדשותי עבור בית הספר, עבור מקום העבודה או תנועת הנוער. עיתונים אלה מודפסים בכמויות גדולות, בשחור לבן, בהדפסה בשיטת “רוטציה”.

מגזין פרסומי – זהו סוג מגזין בעל דפים מגודל שבין A4 ו- A5, בהתאם לבחירתכם. ניתן להשתמש בסוג זה לכל מטרה שתרצו, והוא מודפס בצבע מלא על נייר כרומו. מדובר בסוג עיתון בעל משקל מועט, והוא אידיאלי למטרות פרסומיות, כמו גם למטרות יותר אישיות שהם יש צורך בצבע מלא.

כאשר אתם ניגשים לבחירת חברת הדפסה עבור הדפסת עיתונים, עליכם לוודא כי מדובר בחברה אמינה, מקצועית, בעלת עובדים מיומנים. לא כדאי להתפשר או לפנות לחברה הכי קרובה לביתכם, כי אתם עלולים להתאכזב לבסוף, לכן כדאי ללכת על חברה בעלת המלצות ומוניטין.

גיל פרינט הפקות דפוס‘, חברה שעובדת בתחום כבר יותר מעשרים שנה, שמציעה מחירים נוחים, שירות מעולה ואחריות מלאה. העבודה מולם תהיה נוחה ונעימה, והם יספקו לכם את התוצרים באיכות הכי גבוהה.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ