הדפסת פוסטרים לכרזות

פוסטרים כבר מזמן אינם שייכים רק לנוער המקשט את קירות החדר, ומשמשים למגוון צרכים, החל מעיצוב קירות הבית בתמונות אישיות מעוצבות,  שילוט לוחות מודעות, פרסום מבצעים ואירועים עסקיים שונים כדי להיראות יפה – ובגדול.

אם אתם רוצים למשוך תשומת לב, לפרסם מוצר חדש או להעביר מסר, הדפסה בפורמט גדול היא פתרון נפלא – יעיל וקל לביצוע !

על נייר או על קנבס, עם או בלי קאפה ולמינציה, הדפסה מהירה ואיכותית של כרזות ופוסטרים, במגוון גדלים ובתצוגה נוחה, מאפשרת לכם להגיב באופן מיידי על שינויים, לקבל החלטות וליישם אותן במהירות וכמובן להפתיע את הלקוח (או את המתחרה).

הדפסת פוסטרים להדבקה ברחוב

הדפסת פוסטרים והדבקתם על הלוחות או בריכוזים מסוימים, הוא שלב חשוב וקריטי בקמפיינים של פרסום רחוב, אבל הוא לחלוטין לא השלב היחיד. לצורך יצירת האימפקט הפרסומי המיטבי לעסק שלכם.

שימוש בפוסטרים ככלי פרסומי זכה לימים טובים יותר. בעבר, לפני עידן האינטרנט ולפני שהתפתחה הטלוויזיה הרב-ערוצית, עיקר פעילות הפרסום התבצעה באמצעות עלונים, מודעות רחוב ופוסטרים. עם התפתחות הטכנולוגיה, מצאו המפרסמים ערוצים אלטרנטיביים שמאפשרים פרסום קל וזמין הרבה יותר, אבל לאו דווקא יעיל יותר. 

 הדפסת פוסטר הוא אמצעי פרסומי ויזואלי שפוגש את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לאורך שגרת היום שלהם, החל מתחנת האוטובוס ועד המרכז המסחרי. 

אבל לפגוש את הלקוח בכל מקום זה לא העניין היחיד. בתוך המרחב הטכנולוגי שמקיף אותנו מכל עבר, הופכים הפוסטרים ומודעות הרחוב לערוצי פרסום ייחודיים וזוכים להערכה רבה בקרב ציבורים שלמים.

חשוב להקפיד להזמין רק מבית דפוס הנותן עבודה איכותית במיוחד שמדובר בהדפסת פוסטרים המיועדים להדבקה ככרזות רחוב. למה? פשוט מאוד הפוסטר צריך להיות עמיד בפני פגעי מזג האוויר. 

גם אם תשקיעו בכרזה את העיצוב הטוב ביותר שלכם, יכול להיות שאחרי כמה ימים היא פשוט תישחק. שמש, גשם ועוד אינספור פגיעות יכולות לגרום לכרזה שלכם להיות דהויה עד כדי כך שהיא לא תהיה ברורה בשום צורה. 

 בנוסף לפני ההזמנה, חשוב מאוד לבדוק את זמני האספקה כדי שלא תמצאו את עצמכם מחכים לכרזות ימים ארוכים.

חברת דפוס תדע להפיק עבורך מגוון של פוסטרים ייחודיים בהתאמה אישית

לכרזות הכי טובות ומעוצבות בזמני אספקה מהירים, פנו אל המומחים של גיל פרינט הפקות דפוס עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם 

אהבתם? מוזמנים לשתף!
Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ