הדפסת פליירים כך עושים זאת בקלות

הדפסת פליירים היא למעשה הדרך הטובה ביותר לחשוף את הקהל למותג עצמו ועל הדרך לפרסום מוצרים או שירותים, להציע ללקוחות מבצעים מיוחדים לקראת החגים או לכבוד השקת מוצר חדש.

כל דפוס, כיום, מציע שירות של הדפסת פליירים, הלקוח רק צריך להכין את הקובץ בצורה מתאימה להדפסה, ולתת הנחיות. 

כאשר מגיעים לבית הדפוס על מנת להדפיס פלייר, מומלץ לשאול מספר שאלות סטנדרטיות על מנת שאפשר יהיה לתכנן את העבודה ולתמחר אותה. 

הנה כמה מהשאלות שאתם חייבים לענות עליהן לפני שתגיעו לבית הדפוס:

  1. באיזה גודל תרצו אותו? 
  2. האם תדפיסו את שני צידי הדף?
  3.  האם תרצו גימור מיוחד? 
  4. חיתוך חריג? 
  5. על איזה נייר תדפיסו אותו? 
  6. בכמה צבעים תשתמשו? 
  7. כמה עותקים תרצו? 
  8. קיפול או מספר קיפולים? 
  9. האם תרצו איסוף והידוק?

הדפסת פליירים בגדלים שונים

איך מחליטים מה יהיה גודל הפלייר? האם גודלו יהיה לפי גודלו של הפלייר האחרון שמוצא חן בעינינו? 

יכול להיות מאוד שכן, אבל צריך לקחת בחשבון שלגודל יש משמעות גדולה בחישוב המחיר הסופי.

החיסכון אינו מתבטא רק בעלות ההדפסה. הנה, נניח ואתם מעוניינים להדפיס הזמנה, אם תבחרו בגודל שחורג ולו במעט מהסטנדרט תידרשו לרכוש מעטפות לפי גודל מיוחד. מעטפות אלו נדירות ויקרות בהרבה מאלו הסטנדרטיות. באותה מידה גם פרוספקטים בגדלים שונים שאינם עונים לסטנדרט, מצריכים עיטוף 

כמעט כל עבודת הדפסה מודפסת על גיליונות בגדלים אחידים. ישנם כמה גדלים של גיליונות, ויש אפשרויות להדפיס על גיליון שלם, או לחךר אותו לחלקים כמו: חצי, רבע, שמינית. גודל העבודה חייב להיות מותאם לגודל המודפס.  ברור שאין אפשרות להדפיס על ניירות בגדלים שהמכונה אינה מסוגלת לקבל.

מצד שני, הדפסות בגודל מיוחד, שמותירות עודפים רבים מהגיליון ללא שימוש, עולות הרבה יותר. לפעמים תוספת של סנטימטר בודד לכל עותק גורמת לכך שמספר העותקים בגיליון יהיה פחות מה שמייקר את מחיר העבודה בחדות. 

לעיתים קרובות עדיף להקטין במעט את גודל העבודה המודפסת על מנת לחסוך כסף רב בעלות הנייר ובמספר ה”ריצות” (הפעמים שבהן עובר הצילינדר על גיליונות הנייר).

כל סעיף כזה עשוי לשנות לחלוטין את תקציבכם. לכן, חובה להתייעץ לפני ההדפסה עם איש מקצוע שמשקלל את העלויות ויסייע לכם לענות נכון על השאלות הרלוונטיות.

אהבתם? מוזמנים לשתף!
Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ