הדפסת פליירים כך עושים זאת בקלות

פליירים מיועדים בעיקר להעברת מסרים ללקוחות חדשים בשיטה של דיוור ישיר, בין אם ישירות לידיו של לקוח פוטנציאלי מזדמן העובר באיזור החלוקה של הפלאיירים ובין אם ע”י חלוקה לתוך תיבות דואר (לכן יש לקחת בחשבון את גודל פתח הכניסה הסטנדרטי לתיבת הדואר כדי שהפלאייר יוכל להיכנס אליה בקלות).

עלון פרסומי, או פלאייר הינו מוצר שנועד לקדם מכירות של מוצר או שירות כלשהו, לבשר על פתיחתו של עסק או של מקום חדש, או על מבצע מכירות אטרקטיבי וחם ועוד.

 לא מעט עסקים מדפיסים פליירים לצורך קידומי מכירות ופרסום . כל בית דפוס היום מסוגל להדפיס פליירים עבורכם אבל, גם כאן טמונה הבעיה!

יתכן שבתי דפוס המדפיסים מאות ואלפי פליירים לא תמיד יתנו תשומת לב מספקת לפלייר שלכם משום לחץ העבודה או כדי להספיק כמה שיותר עבודות. 

כלומר משמעות הדבר היא שהפלייר שלכם יופס כהה מדי או חסר צבע או בגודל שמעולם לא בקשתם ויצא שכרכם בהפסדכם וחבל

לא תמיד פליירים מודפסים בזול יעניקו לכם את מבוקשכם לכם בדקו תמיד והשוו את האיכות הגודל הצבע עם הדוגמה שקיבלתם מבית הדפוס כדי למנוע אי נעימויות.

חשוב להדפיס את הפליירים בגודל שנוח לחלוקה ולא מסורבל כי לרוב בגדלים גדולים הפלייר מושלך ישירות לפח.

חשוב לזכור:  מומלץ לא רק להדפיס פליירים אלא להשקיע, בתשתית נכונה בבנייתו , לצערנו מה שמפורסם כ”פליירים בזול” – יכול לעלות לנו ביוקר!

הדפסת פליירים לציבור החרדי 

אחד היתרונות המובילים ביותר מה שהופך את הפלייר למוצר פופולרי, הוא  הכמות שבה הוא מודפס וחשיפתו בחלוקות המכסות מספר רב של אזורים. 

בשונה ממודעת עיתון שרוב  הסיכויים שיצפו בה מבלי לסרוק את העיתון הוא נמוך. גם כאשר פלייר “זרוק” על הרצפה מספיק שעובר אורח יסובב ראשו ויצפה בו הוא כבר ‘סיפק את העבודה’

בשכונות החרדיות בירושלים, מחלקים המון פלאיירים ועלונים לחלק ניכר מבעלי העסקים משתמש במדיה הזאת על מנת לפצות את העדר החשיפה לאינטרנט.

 הדפסת פליירים, היא שיטה חסכונית ויעילה וחברות ההפצה מבצעות חלוקת עלונים בתיבות דואר, או מסירה אישית של פלייר לידיים של כל בן אדם שעובר ברחוב. 

הדפסה כזאת של פליירים נעשית בדרך כלל בכמויות גדולות, החל מכמה אלפי פליירים ומעלה ועל כן הם יודפסו בדרך כלל על נייר זול, כדי להוזיל את עלות ההדפסה והפקת הפליירים.

צריכים הדפסת פליירים בכמויות? לא מתפשרים על האיכות דברו עם המומחים שלנו בהפקות דפוס איכותי ותרוויחו בגדול

אהבתם? מוזמנים לשתף!
Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ