הדפסת קטלוגים וכל מה שמסביב

הדפסת קטלוגים הינה פעולת דפוס מקצועית המיועדת לכל אחד ואחת מהיזמים, אנשי העסקים ובעלי המקצוע שביניכם המעוניינים ליצור קטלוג מוצרים ו/או שירותים למטרות פרסום, שיווק וקד”מ. 

כמו כן, הפקה והדפסה של קטלוגים מיועדת לצורכי קידום רעיונות ובמקרים מסוימים הדפסת הקטלוגים מתבצעת לצורך יצירת עלוני הדרכה וכדומה.

לאחר עיצוב הקטלוג, מתקיים הליך הבאה לדפוס במסגרתו הקבצים הגרפיים מועברים לתוכנת מחשב המחוברת למכונת הדפוס, כאשר לפני ההדפסה הסופית מוודאים שכל אחד מדפי הקטלוג כולל בתוכו את כל הפרטים (תכנים, תמונות וכדומה) המופיעים בקובץ הגרפי. מומלץ כמובן לפני ההדפסה להתייעץ עם חברת הפקות דפוס מקצועית.

הדפסת קטלוגים חשוב שתדעו

כדאי לדעת שהדפסה מקצועית של עותקים רבים היא שונה מההדפסה הביתית כאשר מלבד מדפסות דיגיטליות, בתי דפוס עושים שימוש גם בטכנולוגיות הדפסה כמו אופסט או רוטציה.  

כמו כן, סוג הנייר גם הוא משפיע על העלות והתוצאה הסופית. הנייר המוכר לנו מהמדפסות הביתיות הוא נייר נטול עץ והוא שימושי להדפסות פשוטות יחסית. אם מעוניינים בתוצאה בעלת מראה מקצועי יותר, ניתן לבחור בנייר כרומו המאפשר קליטה מדויקת יותר של הצבעים על החומר ונראות מרשימה יותר. 

בנוסף, גם עובי הנייר הוא משמעותי, נייר 90 גרם יהיה פחות עמיד מנייר 300 גרם, ובחירה בנייר דק עשויה לגרום גם להשתקפות של ההדפסה מהצד השני.

בנוסף, הדפסה של קטלוגים מקצועיים שיעשו רושם על הלקוח, דורשת גם מחשבה על גימור מתאים. ניתן לבחור בסוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן הקטלוג ויעניקו לו מראה מקצועי. כמו כן, אפשר להוסיף טאצ׳ים מיוחדים כמו סימניה אם מדובר בקטלוג עב כרס. בנוסף, ישנן אפשרויות שונות לתוספת גימור על הדף עצמו, כמו לכה מסוגים שונים אשר מעניקה לדפים מראה מבריק, ומקפיצה את הצבעים החוצה.

הצוות שלנו בעל ניסיון עשיר בהדפסת קטלוגים לכל סוגי העסקים

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ