הדפסת קטלוגים -כל מה שצריך לדעת

דבר אחד בטוח הדפסת קטלוגים זה עסק למקצוענים והיו לא מעט בעלי עסקים וחברות שניסו לעשות את התהליך לבד ונחלו אכזבה

הדפסת קטלוגים היא משימה מורכבת מאוד. הקטלוג של העסק למעשה מבדיל אותו מעסקים אחרים, שהרי בסופו של דבר זה מקור ההשוואה של הלקוח. 

צריך לדעת מה בדיוק צריך שהרי יש מגוון גדול של קטלוגים בגדלים שונים, עם כריכה גמישה או קשיחה, דפים כמו מנוילנים ועמידים יותר ועוד. 

הדפסה של קטלוגים מקצועיים שיעשו רושם על הלקוח, דורשת לא מעט מחשבה ובחירת על גימור מתאים. ניתן לבחור בסוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן הקטלוג ויעניקו לו מראה מקצועי. 

כמו כן, אפשר להוסיף טאצ׳ים מיוחדים כמו סימניה אם מדובר בקטלוג עב כרס.

בנוסף, ישנן אפשרויות שונות לתוספת גימור על הדף עצמו, כמו לכה מסוגים שונים אשר מעניקה לדפים מראה מבריק, ומקפיצה את הצבעים החוצה.

הדפסת קטלוגים – הכל עניין של נראות 

 בעידן שלנו למראה ולעיצוב משקל עצום בהצלחת העסק.  קטלוג המעוצב טוב, אמור לספק זווית חדשה על העסק, להבדיל מהפרטים הקיימים באתר החברה או במקומות אחרים בהם אתם מפרסים את עסקיכם. 

שבאים לעצב קטלוג צריך לשאול את השאלות הבאות:

איזה מידע תרצו להעביר בקטלוג? 

האם משהו חדש עבור הלקוח? 

אולי משהו שהוא כבר ראה? 

המטרה הראשית , כשאנחנו מעצבים קטלוג, היא לייצר נקודת מבט מעניינת וחדשה, ממנה אנחנו מעוניינים להציג את מוצרינו/ שירותינו בקטלוג ותוך כדי למצוא את הגיוון בצבעי הדפים ואחידות בין דפי הקטלוג.

אנחנו רוצים לייצר קטלוג שדפיו שונים אחד מהשני, שיסחפו את הקורא ויסקרנו אותו כאשר הוא מדפדף. 

זוהי עוצמתו של קטלוג איכותי, ששונה מקטלוגים ששאר הלקוחות ראו, בכנסים דומים בהם היו. וקטלוג כזה ישאיר רושם חיובי ויקרב את הלקוח אליכם.

בחברת גיל פרינט הפקות דפוס תוכלו למצוא אנשי מקצוע מנוסים שיתנו לכם ליוו צמוד בכל שלבי התהליך.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ