הפקות דפוס עם ערך מוסף

בישראל לא מעט עסקים חברות וארגונים גדולים נזקקים לשירותי הפקות דפוס. ההזמנות העיקריות הן בעיקר: מעטפות ופליירים, כרטיסי ביקור, הדפסת חוברות, עלונים, הדפסת ספרים, ועוד.

בעזרת טכניקות מודרניות, ניתן לעצב את המלל והמראה של ההדפסה על מנת לשוות לה מראה מעניין ויפה במיוחד.

לעיתים צריכים הדפסה בכמויות גדולות או הפקות דפוס יוקרתיות ומורכבות, ומאוד מסובך לבצע כזה פרויקט למי שלא מבין בתחום.

יש כיום בישראל מספר של חברות המספקות שירותי הפקות דפוס, חלק עיקרי בשירות הוא ליוו התהליך על ידי מומחי פרסום ודפוס של החברה, החל מהשלבים הראשוניים הכוללים: גיבוש רעיון, התכנון, גיבוש המסרים והקריאייטיב ועד לשלבים האחרונים  הכוללים ביצוע ההדפסה ,החשיפה, ההפצה והצגת האלמנטים המודפסים בפני קהל היעד המתאים. 

שירות הפקות דפוס 2020

החיים המודרניים מאופיינים בקצב מהיר. אם אתה לא זריז אתה תפסיד. הצורך של עסקים וחברות להפקות דפוס הוא מהיר ממש מהיום להיום. מאז שעברו להדפיס שיטה דיגיטלית, התהליכים התקצרו וגם המחירים ירדו בהתאם.

לדוגמה: בעבר היו בעלי הדפוס גובים מחירים יקרים על “הפרדת צבעים” והיו מודיעים ללקוח שזה יקח זמן רב, היום הכל נעשה בצורה דיגיטלית באמצעות מחשב בפשטות ובמהירות.

חברת הפקות דפוס יודעת לבחור את הספקים בעלי הטכנולוגיה המתקדמת והמשוכללת ביותר והיא רותמת אותה לטובת הלקוח. יכולת זו מאפשרת להפיק מגוון מוצרי דפוס במינימום זמן וברמת גימור גבוהה.

למה חשוב לעבוד עם חברת הפקות דפוס?

רוב האנשים שניסו לבצע הפקות דפוס מורכבות בעצמם נחלו אכזבה. הם דיווחו בדרך כלל על קשיים רבים במהלך ההפקה, ביזבוז זמן מאמץ והמון כאב ראש. 

על מנת שהמוצר הסופי יצא ברמה גבוהה ובגימור מושלם יש לתאם בין בתי הדפוס השונים, לפקח על הביצוע, לשנע את חומרי הגלם, לעקוב אחרי התהליך ולוודא שיש התאמה מלאה בין כל הגורמים, וזה דבר שמשאירים למקצוענים.

יש לבחור במפיק מקצועי ומנוסה שנותן שירות מעולה,לוקח אחריות,  יודע לבצע הדפסה איכותית ומקצועית,  מסוגל לספק שירותים נלווים, מקפיד על סדר וארגון בעבודת ההדפסה ונותן לכם מחירים הוגנים ונוחים.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ