מחברות ממותגות לכל מטרה

מחברות ממותגות הינה דרך שיווקית לפרסם את העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה שלו. עם עיצוב מהמם על מחברת, שיעביר את מסרי החברה ובחירת המחברת הנכונה שתהיה שימושית עבור לקוחותיכם, תוכלו להנות מהתענוג לתת מתנה נפלאה עבור לקוחותיכם ובמקביל לפתוח מקור חשיפה לעסק והעברת מסרים שיווקים עבור חברתכם שבעתיד, יטמעו במודעות לקוחותיכם ויהוו יתרון ממשי.

למרות ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות וחרף העובדה שבאמצעות אפליקציות שונות אפשר לסדר את היום ולשמור רשומות שונות באופן פשוט, ישנם רבים שעדיין מעדיפים  מחברות ספירלה. נכון, זה אנטי תזה לטכנולוגיה, אבל בהחלט עושה את העבודה.

ניתן להזמין כיום בכל בית דפוס מחברות ממותגות שילוו את עובדי המשרד בכל שעות היום. 

 מחברות ספירלה מעוצבות נותנות את המענה המושלם לאלו המחפשים נוחות כתיבה, דפדוף וקריאה. המחברות נפתחות בספירלה ל-360 מעלות וכמו כן במידת הצורך ניתן לתלוש מהן דפים בקלות.

לא מעט חברות וארגונים וכמובן בעלי עסקים מדפיסים מחברות ממותגות. בין הלקוחות העיקריים שהם צרכני מחברות קבועים הם חברות התרופות שניתן למצוא מחברות ממותגות שלהם בכל בית חולים או מוסד רפואי כזה או אחר. 

אין ספק שהשימוש במחרת הממותגת על בסיסי יומי מחדיר לתודעה של המשתמש את קיומו של הספק ובכך מייצר לו פרסום ושיווק פסיבי וכפועל יוצא מכך גם הזמנות חוזרות בעתיד. 

 מחברות ממותגות לחלוקה בכנסים

מחברות ממותגות הן דרך נהדרת להשאיר את הלוגו שלך ואת השם שלך בכל מקום. כך אותו מנהל, יזם, עורך דין או רופא הלוקח איתו את המחברת או הפנקס הממותג, נתקל בשם של החברה ובלוגו בכל עת.

מחברות ופנקסי כיס ממותגים מחולקים לרוב בכנסים, הרצאות, הדגמות ופרזנטציות. באירועים מסוג זה אנשים לרוב מעוניינים לרשום הערות, לציין דברים חשובים אותם שמעו, לרשום את שמם של אנשים בהם פגשו, לתת את מספר הטלפון שלהם או לרשום אי מייל של שותף עסקי פוטנציאלי.

 לשם כך ולטובת דברים רבים אחרים, פנקסי כיס ומחברות ממותגות הם הדרך האידיאלית ליצור חשיפה לעסק שלך. המחברות ופנקסי הכיס הממותגים משמשים את משתתפי האירוע, ובכל זמן נתון הם סוחבים איתם את המחברת או הפנקס כאשר הלוגו והשם של החברה שלכם מצויים לנגד עיניהם כל הזמן.

הדפסת מחברות ממותגות מומלץ לבצע דרך חברת הפקות דפוס מקצועית על מנת להגיע למוצר איכותי.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ