מחברות ממותגות לעסקים גדולים

למרות המהפכה הדיגיטלית, עדיין לא נס ליחן של מחברות ממותגות. עובדה! כולם אוהבים מחברות, וכולם משתמשים בהן, כי אין תחליף לכתיבת רעיונות, הערות או תזכורות במחברת ממותגת או בפנקס מיוחד.

היום ב 2022 התחום השתדרג והשתכלל ויש מגוון אפשרויות להדפסה גם בתוך החוברת או על הכריכה.

ויש לא מעט דוגמאות כגון:

הדפסת לוגו בכל דף.

הדפסת נקודות, בהתאמה למעצבים.

הדפסת משפטי העצמה שונים בכל דף.

הדפסת שורות.

הדפסת משבצות, בהתאמה לאדריכלים.

ועוד

אחד היתרונות המרכזיים של מחברות ממותגות הוא היחס בין עלות לתועלת.

למרות התועלות הרבות והאפקט המרשים שלהן, מחברות הן מוצר שיווק חסכוני. זה הופך אותן למתנה עסקית מצוינת, שניתן לחלק בהיקף ניכר ולהגיע לקהל יעד נרחב.

מחברות ממותגות למה משתמשים?

מעבר לשימוש האישי השוטף במחברות, הן יכולות לשמש כמתנות ארגוניות או ככלי יעיל לקידום מכירות. 

מחברות בעיצוב אלגנטי הן ה-Give Away המושלם לפגישת מנהלים, בעוד שמחברות צבעוניות יסייעו לכם לבלוט בכנסים ובתערוכות – שם הן משמשות כדי לרשום מידע ופרטי קשר.

בכל אחד מהמקרים, המחברות מבטיחות חשיפה חוזרת למיתוג שלכם ומשאירות אתכם בתודעה של הלקוחות והספקים – בין אם הן מונחות על השולחן שלהם או משמשות לצרכים מקצועיים.

יתרה מזאת, עצם הקבלה של מוצר יוקרתי ומעוצב היא דרך מצוינת ליצירת קשר אישי ולחיזוק נאמנות הלקוח.

ויש לאפקט של המחברות גם זווית מדעית. מחקרים שונים מורים שכתיבה של רעיונות במקום הקלדה שלהם מפעילה אזור מסוים במח, שלרוב מתאפשרת גישה אליו רק כאשר מתחוללים תהליכי חשיבה מעמיקים. 

העובדה הזו לבדה שווה את עלות המחברות, לא?

יתרון נוסף הוא ריבוי האפשרויות, שמאפשר התאמה מרבית לאופיו של המותג, של האירוע ושל קהל היעד – החל מטווח צבעים, סגנונות וגימורים נרחב ועד לסוג הנייר והחומר ממנו עשויה הכריכה.

הצוות שלנו מתמחה בהפקת דפוס ובהפקת מחברות ממותגות בכריכה רכה או קשה, בסגנונות עיצוב והדפסה בהתאם להעדפות ולצרכים שלכם, בהתאמה לכל רמת תקציב, גודל, והעדפות עיצוב.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ