מחברות ממותגות איך מדפיסים?

אחת הדרכים להביא את העסק לתודעה של לקוחות פוטנציאליים, היא ארגון ימי עיון בתחום העיסוק של העסק, או השתתפות בכנסים וימי עיון שארגנו עסקים וגופים אחרים. כל מפגש עסקי כזה, מהווה הזדמנות פז להפצת מוצרי פרסום שונים. 

מוצרים כאמור יכולים להיות מחברות ממותגות, ופריטים נוספים אחרים. הדפסה על פולדר, כמו גם הדפסה על מחברות, חייבת להיות מקצועית ואיכותית, כיוון שרק כך הופך המוצר המודפס לאטרקטיבי ואיכותי.

הרעיון מאחורי המנהג להעניק מוצרי פרסום מודפסים, הוא שהמוצרים הללו ישמשו את מקבל המתנה לאורך זמן, כאשר לכל אורך התקופה יישארו המוצרים והשירותים שהחברה המפרסמת מספקת, במוחו של מקבל המתנה ושל הסובבים אותו. ככל שאורך החיים של המוצר המודפס גדול יותר, כך ארוכה יותר התקופה שבה תהיה לו השפעה תודעתית על מקבל המתנה. מחברות ממותגות, פולדר ממותג, לוח שנה מעוצב ויומן פעילות שנתית, הם רק חלק מהמוצרים שאמורים להשיג את המטרה בשלמותה.

חשוב לדעת: השקעה במוצרי פרסום מודפסים ממותגים ובמיוחד במחברות ממותגות ,היא נמוכה ביחס להשקעה מכל סוג אחר, בפרסום ובמיתוג העסק. האמינות והיעילות של הפרסום בשיטה הזאת גבוהה יותר.

מחברות ממותגות  – מחברת ספירלה

מחברת ספירלה ממותגת: אם מדברים על מחברת ספירלה ממותגת כנראה שמדובר במחברת הוותיקה ביותר בישראל ואולי הכי פופולרית. מחברות ספירלה ממותגות ניתן למצוא כמעט בכל מקום החל ממחברות ספירלה ממותגות לכנסים, מחברות ספירלה לעובדים, מחברות ספירלה למשרד ועוד. 

מחברת ממותגת עם כריכה קשה בהדבקה: נחשבת למחברת היוקרתית ביותר בקטגוריית המחברות הממותגות ואף הקשה ביותר לביצוע! אולם עם המיכון הנכון יוצאת תוצאה לא פחות ממדהימה. זהו הרולס רויס של המחברות בעיצוב אישי, מחברת שבה כל דף מודבק ומולחם לתוך הכריכה ובסופו מתקבלת מחברת ממותגת בעיצוב אישי ברמה הגבוהה ביותר.

היתרונות של מחברת ספירלה ממותגת נעוצה בין היתר ביכולת תלישת הדפים הקלה ביחס למחברות אחרות ועל כן היא פעמים רבות עדיפה יותר בעיני אחרים מאשר מחברות עם כריכה קשה בתדביק, כיוון שהיא פרקטית יותר לשימוש. 

יתרון נוסף של מחברות הספירלה היא היכולת לעבות את מספר הדפים במחברת על פי הצורך הודות לטבעות הספירלה שמאפשרות הכלה גבוהה יותר של דפים ביחס למחברות אחרות. אפשר להוסיף מיתוג על מחברות ספירלה על גבי הדפים בין אם מעוניינים למתג כל דף או רק דפים נבחרים.

חשוב לבחור חברה מקצועית להפקות דפוס בכלל ולהדפסת חוברות ממותגות בפרט

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ