פרינט זה עסק למקצוענים

פרינט משמש אותנו כמעט לכל דבר. אולי לא שמתם לב, אבל כמעט בכל יום אתם עושים שימוש בפרינט באופן כלשהו. בין אם אתם מדפיסים מסמכים או תמונות בצורה עצמאית או בין אם אתם נעזרים בעבודה המשרדית או בעסק בתוצר של פעולות דפוס שונות.

פרינט הוא תחום שהרחב בשנים האחרונות והוא כולל מגוון עצום של מוצרי דפוס כגון: חוברות יצירה לילדים, עבודות אקדמיות, שלטי חוצות, כרטיסי ביקור ,הזמנות לאירועים, ועוד. 

כל אלו ועוד רבים וטובים הינם תוצרים ישירים של עבודות דפוס. אנשים רבים לא מבינים עד כמה איכות ההדפסה היא משמעותית ועד כמה יעילות ההדפסה, מידת הזמינות שלה ועוד – יכולים להיות בעלי השפעה מהותית על כמות הלקוחות וגיוס לקוחות חדשים, עבודות דפוס באיכות ירודה תפחית במידה ניכרת את היקף הרווחים בעסק.

פרינט ב- 2020 האם המיקום חשוב?

יש בישראל בתי דפוס רבים בכל פינה ועיר. לא פחות מ- 12,00 בתי דפוס!  לקוח הנצרך לשירותיו של בית דפוס, הוא בדרך כלל פונה לבית דפוס באזור מגוריו, ובמקרים נדירים ביותר, פונים לבית דפוס שאינו באזור הגיאוגרפי הקרוב אליו.

 כל זה נכון בעיקר לעבודת דפוס בהיקף קטן (100 כרטיסי ביקור או 200 פליירים למשל ),  ואז פונים בדרך כלל, לבית דפוס קטן ושכונתי. כשצריך עבודות מורכבות וגדולות יותר, נחפש, בית דפוס בכל הארץ וזאת כדי להגדיל את אפשרויות הבחירה שלנו, ואת אפשרויות התמרון. 

כשצריכים לבצע עבודות דפוס גדולות ומורכבות, במיוחד בימינו שאפשרויות ההגעה, והמשלוח של המוצרים מהירים וזמינים יותר מקצה הארץ לקצה השני, אז גם צרכן שגר באזור המרכז, לא חייב בהכרח לחפש, בית דפוס דווקא במרכז, במקרה זה מיקום בית הדפוס, הוא לא הפרמטר היחיד וצריך גם לבדוק פרמטרים נוספים, וכבדי משקל, מעבר למיקום הגיאוגרפי, כגון: עמידה בלוחות זמנים, איכות העבודה, היכולות הטכניות לביצוע העבודה, וכמובן השוואת מחירים, בין בית דפוס אחד למתחרה.

איך יודעים לזהות פרינט מקצועי?

יש לא מעט בתי דפוס קטנים וחדשים בתחום שרוכשים ציוד הרבה פחות איכותי ויוצרים מוצרי דפוס באיכות ירודה והמחיר בהתאם הם מושכים בהתחלה המון לקוחות ולא בדק. בית דפוס שרוצה באמת לספק שירות הכי מקצועי שיש, צריך להתחדש ולקנות ציוד מתקדם, מהיר ואיכותי. 

על מנת שהלקוחות יקבלו מוצרים יותר טובים ובעמידה בלוחות זמנים, צריכים להשקיע בציוד ובעובדים מיומנים ומקצועיים. לפעמים קשה להבחין בין איכות בתי הדפוס השונים ועדיף לפנות לחברת הפקות פרינט מקצועית שמכירה היטב את התחום ואת הנפשות הפועלות בו ,הם וודאי יוכלו להתאים ספקי דפוס לביצוע מדויק ואמין של מוצרי דפוס.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ