אריזות ממותגות - הרבה מעבר לקופסה

אריזות ממתוגות עשויות מחומרים שונים  משמשים כיום אחוז עצום מבתי העסק והארגונים, כמו גם לא מעט אנשים פרטיים, עבור מגוון רחב של צרכים ספציפיים. 

החל ממארזים לחג ועד לאריזות למכירת מוצרים – מארזי קרטון מהווים עדיין את אחד הפתרונות המתבקשים, היעילים, האיכותיים והידידותיים ביותר לסביבה מבין האפשרויות הקיימות בשוק.

החידוש של השנים האחרונות הוא כי כיום כל אחד – אדם פרטי או עסק בכל סדר גודל, יכולים להשתמש במארזי קרטון ממותגים, כאלו המותאמים ספציפית עבורם.

בשונה מסוגים אחרים של אריזות, במקרה של אריזות ממותגות המיתוג והייצור של אריזות קרטון ממותגות באופן פרטני הוא יעיל, פשוט, זול וקל יותר. 

הן תהליך העיצוב והן הייצור עצמו הם תהליכים פשוטים ומהירים כיום, המציעים לכל בית עסק את האפשרות למתג את עצמו באמצעות אריזות ממותגות וייעודיות ספציפית עבורו. 

באמצעות אריזות ממותגות ניתן להציג את בית העסק ונתונים שונים שברצונו להציג לציבור הרחב, למתג את המוצרים הספציפיים כמשתייכים לקו הייצור של אותו בית עסק ולהכניס לתודעתם של הצרכנים תדמית חיובית של אותו בית עסק.

כיום ניתן כאמור ליצור אריזות קרטון ממותגות בכל גודל וצורה ומסוגים שונים של קרטונים. התהליך עצמו, הן של עיצוב האריזה והן של מיתוגה, אינו אמור לקחת יותר מדי זמן ועלותו אינה גבוהה בהשוואה לתהליכים דומים בעבר. 

זה פתח בפני בתי עסק וארגונים שונים את הדלת לעולם חדש ואפקטיבי של שיווק ומיתוג, עולם המאפשר להם לקבל תועלת מקסימאלית עבור ההוצאה שלהם בגין פתרונות אריזה. 

כמובן שכל זה אינו מגיע במחיר של איכות פתרונות האריזה עצמם – מארזי קרטון נחשבים למארזים איכותיים, עמידים ונוחים לשימוש, כך שהיתרון השיווקי/מיתוגי מתווסף ליתרונות הקיימים של פתרונות אריזה אלו.

מוצרי אריזה מקצועיים מבדילים את המוצרים שלך מהמתחרים ומעצבים את האופן שבו הלקוחות תופסים את המותג שלך, ולכן  מציאת פתרונות האריזה וקופסאות אריזה ממותגות הנכונים לעסק היא קריטית עבור כל עסק.

אריזות ממותגות -הכי מקצועי שיש

פתרונות הדפסת האריזה האיכותיים שלנו הם הדרך המקצועית והמרשימה ביותר להציג את המותג שלך, וניתן להזמין בכל כמות לפי דרישה.

הניסיון שלנו ב 'גיל פרינט הפקות דפוס', בהפקת קופסאות ואריזות מאפשרת לנו לקחת בחשבון את כל השיקולים, שעלולים להשפיע על תכנון האריזה של המוצרים שלך, ולכן אנו שואפים ומצליחים לייצר אותן בהתאם למוצרים באופן אופטימלי שגם מוסיף להם אופי, גם משווה להם יופי וגם משמש אותם באופן פרקטי.

המשפיעים העיקריים שאנחנו חייבים לקחת בחשבון בעת עיצוב האריזה הם גודל המוצר, המשקל של המוצר, סוג המוצר, עבור מי אנו מכינים את האריזה וכיצד משנעים אותו.

השילוב הנכון שבבחירת סוג הנייר והעובי שלו, בעיצוב, שמשרת נאמנה את המותג ובבקרת איכות קפדנית ביותר יבטיח את האריזה הטובה ביותר עבור כל לקוח.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn