אריזות ממותגות שלב אחר שלב

אריזות ממותגות נראות פשוטות לייצור אך זה ממש לא כך. תכנון אריזות הוא עניין למקצוענים ודורש לא מעט שלבים.

זה לא משנה אם המדובר בעיצוב אריזות מזון, או עיצוב אריזות קרטון, הכללים מתאימים לעיצוב אריזות למוצרים בכלל.

תכנון מקדים – ראשית נבחן לאיזה צורך תשמש הקופסא / אריזה, מה המשקל הממוצע / מקסימלי של המוצרים שנארוז בקופסה? מה הגודל של אותם מוצרים? האם המוצרים באים בגדלים משתנים? האם תהליך האריזה מבוצע במעמד הרכישה או לפניה? – לכל השאלות האלה ועוד רבות אחרות יש חלק חשוב ולעיתים אף מכריע בקבלת ההחלטות בהמשך תהליך הייצור.

בחירת חומרים ועיצוב המוצר – החומרים והעיצוב יסגרו בהתאם לשאלות התכנון המקדים וגם בהתאם לתקציב שלכם – האם יש צורך בחומרים קשיחים? האם ניתן להשתמש בקרטון דק?

טיפ חשוב: מעבר לתפקיד הפונקציונאלי של האריזה בנשיאת משקל המוצר והכלתו, שימוש בחומרים שונים יכול להתבטא במסר שהמוצר הסופי מעביר ללקוח על העסק שלכם (אריזה יוקרתית ומוקפדת למוצר יוקרתי לעומת אריזה פשוטה למוצר יומיומי).

התאמה מלאה לצרכים – האם בחרתם מוצר שבאמת משרת אתכם ואת העסק שלכם? או שהתפשרתם בדרך בגלל מחיר / לוח זמנים צפוף /קשיים לוגיסטיים /  יצרן לא מנוסה…

חשוב מאוד לפנות לחברת הפקות דפוס מקצועית ואמינה שיודעת לעבוד עם ספקים שונים על מנת לקבל אריזות ממותגות ברמת גימור גבוהה

 אריזות ממותגות בעיצוב מיוחד

האריזה העוטפת את המוצר היא בעצם החזות, או הפרצוף של המוצר ושל החברה שלכם. כיום, בעידן המודרני השוק מלא במותגים ובמוצרים, וכל אלה מתחרים על ליבו של הצרכן האינדיבידואלי היחידני.

האריזה היא כל המוצר במובן הזה שהלקוחות רואים במוצרי אריזה ייצוג סימבולי של המוצר – הם מתייחסים דבר ראשון לאריזה ורק אחר כך למוצר עצמו, כך שאם האריזה מושקעת כך שכנראה גם המוצר.

כיום, יותר מתמיד, אריזות ממותגות הן המיתוג של המוצר והאופן בו הוא מוצג משחקים תפקיד חשוב – במיוחד שאנו חיים בחברה טכנולוגית ויזואלית יותר מתמיד. 

הצרכנים כמו המשתמשים נעזרים בגירוי הוויזואלי הראשון, שכן הוא אינטואיטיבי לצרכן ומוסר לו פרטים ורשמים ראשונים לגביי המוצר.

על כן, חשוב מאוד להשקיע ברמת האריזה של המוצר הכולל את עיצובו, איכותו, חוזקו, צורתו ומגעו – דברים אלו פוגשים את הצרכנים בחוויה, חוויה ראשונית ופיזית משפיעה רבות על החלטתו של הצרכן הפוטנציאלי.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ