הדפסת קטלוגים לחנויות גדולות

כן, המוצרים בעולם המסחר אולי משתנים אבל עקרון אחד בסיסי שלו נשאר זהה; יש צורך לפרוש סחורה בצורה מחמיאה ולהציג אותה באופן מושך כדי שקונה לא רק יעצור, אלא גם יתפתה לקנות. 

אז נו, איפה אפשר למצוא מבחר של פריטים, שירותים או מוצרים שרק מחכים שקונה יבוא ויקטוף אותם? נכון מאד, בקטלוג.

לא פלא שחנויות מדפיסות קטלוגים לצרכי שיווק ופרסום.  מחקרים בתחום השיווק מוכיחים כי שימוש נכון בקטלוגים יכול להעלות משמעותית את כמות המכירות של העסק. 

תפקידו של הקטלוג הוא לספר את סיפור העסק באמצעות תמצית של  טקסטים, תכנים ויזואליים והמון שיק.

ישנם קטלוגים המתאימים להשלמת חומר מקצועי עבור איש מכירות.

 ישנם קטלוגים המיועדים לתכנים ויזואליים של מוצרים ויש קטלוגים למטרות ספציפיות . 

ישנם עיצובים רבים של קטלוגים למטרות ולכן חשוב לבצע תכנון, אסטרטגיה ותיאום ציפיות עבור עסקים.

הדפסת קטלוגים על מה חשוב להקפיד?

אחידות – הקפידו על סדר וארגון לכל אורך הקטלוג. השתמשו בטקסים קצרים ופונטים ויזואליים

באורך הנכון. חלקו את התמונות לפי נושאים במידת הצורך. 

עיצוב נכון של דף שער – דף שער שתופס תשומת לב ויודע כיצד להעביר את המסר הנכון בעין הלקוח.

גרפיקה – בחירת הצבעים והגרפיקה הנכונה היא משימה חשובה ביותר להצלחת פעולת המיתוג.

איכות תמונות – תמונות איכותיות בקטלוג משאירות את הלקוח ברמת סקרנות גבוהה ומשהה את הזמן

בו הוא הולך לעיין בו. חשוב להבין כי בעידן הדיגיטלי אנשים מאוד חסרי סבלנות ולא מצליחים

להתרכז בדבר אחד ולכן אנו צריכים להעלות את הסטנדרטים שלנו. 

הפצה – הפיצו את הקטלוג לכמה שיותר מקומות, רבים מבעלי העסקים נשארים באזור הנוחות

ולא מממשים את הפוטנציאל המיתוגי של הקטלוג. קחו יוזמה והפיצו את הקטלוג בצורה

אסטרטגית ונכונה.

הדפסת קטלוגים היא לא משחק ילדים, על מנת לקבל תוצאה טובה, מומלץ מאוד להתייעץ עם חברת הפקות דפוס מקצועית שתדע ללוות את כל התהליך מאל"ף ועד תי"ו

אהבתם? מוזמנים לשתף!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn