אריזות ממותגות מה הסיפור?

היום כמעט כל בעל עסק, מותג או חברה זקוק למוצרים וחומרי אריזה שונים כמו שקיות ניילון, בד, נייר או קרטון, קופסאות קרטון פשוטות או קופסאות קרטון מעוצבות במגוון של הדפסים ודוגמאות.

מרבית בתי העסק עובדים כיום עם אריזות קרטון ממותגות ומעוצבות מסוגים שונים, וגם אלו שעדיין לא, עוברים במהירות רבה לעצב ולמתג אריזות משלהם.

היתרונות השיווקיים והמיתוגיים הם ברורים ומובהקים, ופשוט אין היגיון כלכלי בעבודה עם אריזות חלקות ו”רגילות” אשר אינן משמשות במקביל לתפקידן כאריזות גם לצורכי קידום, מיתוג ושיווק העסק

אריזות ממותגות מה התהליך?

אריזות ממותגות נראות פשוטות לייצור אך זה ממש לא כך. תכנון אריזות הוא עניין למקצוענים ודורש לא מעט שלבים. 

זה לא משנה אם המדובר בעיצוב אריזות מזון, או עיצוב אריזות קרטון, הכללים מתאימים לעיצוב אריזות למוצרים בכלל. 

 שלב א’ – קודם כל, מבררים היכן תימכר האריזה: האם תיאסף ממדף? האם תישלח בדואר?

שלב ב’ –  מבררים למה נועדה האריזה? אולי יש במה פנימית, ואולי זאת אריזה למוצר שביר ואז צריך לעצב ולתכנן אריזות פנימיות שנועדו להגן על חפצים שבירים ומספקות הגנה על המוצר בעת ההפצה שלו. 

האריזה הפנימית מותאמת באופן ספציפי למוצר השביר, מונעת המצאות חלל ריק בנויה בצורה שמגנה על המוצר מפני טלטלות, נפילות ומכות, מפחיתה את המשקל הסופי של האריזה ומצמצמת את כמות הפסולת המושלכת.  זאת יכולה להיות עיצוב אריזה חדשה, או התאמה לתוך אריזה קיימת.

שלב ג’ – מחליטים על שיטת האריזה וחומריה – מקרטון, או מתכת, אריזה מלאה או חבק, דופלקס, איפלוט, למינט …

שלב ד’ –מתכננים ומעצבים את הפריסה של האריזה בקו, עליה מסומנים קווי החיתוך והקיפול. 

שלב ה’ – אחרי שהאריזה מעוצבת ומתוכננת , מפיקים מודל מהפריסה, מכניסים אליו את התכולה ובודקים אם זה עובד…

בגיל פרינט הפקות דפוס מעמידים לרשות הלקוח את מיטב המומחים בתכנון אריזות ממותגות 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ