הדפסת חוברות במהירות מקסימלית

תמיד חלמתם להפיק קטלוג מודפס משלכם? זקוקים לחוברת, ברושור או קטלוג לעסק שלכם? הדפסת חוברות יכולה להיות הפתרון עבורכם.

חוברת שונה מהדפסות שונות ועשויה להיות במגוון סוגים שונים בהתאם לצרכי הלקוח. יש חוברות של מספר עמודים ויש חוברות של עשרות עמודים. חלק מיוחדים להיות כמגזינים, חלק חוברות מידע, חלק קטלוג מוצרים, חלק לגלריית תצוגה, ברושורים להצגת מידע אודות בית העסק, פרוספקטים תדמיתיים להצגת נתונים, מידע ועוד. ניתן להדפיס במגוון סגנונות בהתאם לצורך ולכמות הנדרשת. בהפקות הדפוס של גיל פרינט אף תוכלו להוסיף ניחוחות מיוחדים ומגרים לחוברות (פרטים נוספים ביצירת קשר עם בית העסק).

אילו סוגי חוברות ניתן להדפיס ולאילו שימושים?

לפני שאתם רצים להדפיס את החוברת הראשונה שלכם כדאי תחילה ללמוד אודות סוגי החוברות הקיימות ואיזה סוג חוברת אתם רוצים להדפיס, לבחון את הפרמטרים השונים העשויים להשתנות בהתאם לצרכים של כל אדם או בעל עסק ובסופו של דבר גם להשפיע על מחיר ההדפסה.

• ברושור – ברושור יכול להיות מעין עמוד מקופל בצורת אקורידיאון, להגיע בגדלים שונים ולהציג מידע אודות קו מוצרים מסוים, בית העסק, מפה של המתחם (למשל כמו מפה של גן חיות או פארק שעשועים) ועוד.

• חוברות – חוברת, לרוב בגודל A4, עם דפים דקים והדפסה צבעונית משני הצדדים. יכולה להתאים למגוון שימושים שונים.

• מגזינים – בדומה למגזינים שונים שאתם עשויים לראות הנמכרים בחנויות או נשלחים אליכם הביתה בדמי מנוי, תוכלו להדפיס מגזינים לצרכי העסק, לצרכי פרסום, לבניית מותג, כערוץ תקשורת משלכם ועוד.

• קטלוגים – חוברת פופולרית המשמשת כקטלוג. זה יכול להיות קטלוג נכסים להשקעה אצל חברת נדל”ן, קטלוג מוצרים של חברת טכנולוגיה, קטלוג שירותים של חברת פרסום ועוד.

פרמטרים שונים שנרצה לקחת בחשבון לפני הדפסת חוברות:

• סוג החוברת – מאלה שפרטנו למעלה. מה אתם באמת צריכים? מכיוון שזה עשוי להשפיע בצורה ניכרת על המחיר, בוודאי בהדפסת כמויות, בדקו היטב את סוג החוברת הנדרשת לכם.

• סוג הכריכה – יש מגוון סוגי כריכות בהן ניתן להדפיס את החוברת שלכם ולהשפיע על נוחות השימוש, המרקם של החוברת, סוג החוברת, אפשרות הדפדוף בה ועוד. פרטים נוספים בהמשך הכתבה.

• כמות עמודים – הדפסה דו/חד צדדית, כמות עומדים סופית בחוברת וכו’.

• עובי הנייר שתרצו – ישנם קטלוגים וחוברות עם דפים דקים מאוד ואחרים מעוניינים בעמודים עבים יותר לשדר איכות, להפחתת הסיכון שהדפים יקרעו כאשר מעבירים דף וכו’.

• האם תרצו השבחות מיוחדות לחוברות/הקטלוג שלכם?

• הדפסה צבעונית/שחור-לבן

סוגי כריכות שונות להדפסת חוברות:

גיל פרינט הפקות דפוס איכותי מציעים לכם הדפסות חוברות במגוון סוגים. הסוגים מושפעים גם מהכריכה של החוברת. יש הבדל בין חוברת לימוד, מגזין עם עמודים דקים או קטלוג של חברת נדל”ן המעוניינת לשדר יוקרה ואיכות. בין סוגי הכריכות השונות נמצא:

כריכת סיכות – הסוג הנפוץ ביותר וגם הפשוט ביותר. יש מגבלה על כמות העמודים בהדפסת חוברות מסוג זה.

הדבקה חמה – כריכה המתאימה גם לכמות גדולה של עמודים ומעניקה מראה מהודר ויוקרתי לחוברת.

כריכת ספירלה – מתאים למחברות ממותגות, חוברות עבודה, חוברות אינפורמטיביות כמו למשל הדפסת ספר התרבות של החברה.

הדפסת חוברת כריכה קשה – כריכה הנפוצה בדרך כלל בהדפסה של ספרים אך משתמשים בה גם להדפסת חוברות. מגיעה עם מגוון סוגי גימור ובהחלט מוסיפה לאיכות והעמידות של החוברת לאורך זמן.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ