הדפסת חוברות בקצב שלך

בכל מה שנוגע להדפסה בכלל והדפסת חוברות בפרט חשוב שתדעו קודם כל עם מי יש לכם עסק. יש לא מעט בתי דפוס ולכל אחד קצב עבודה משלו.

לעיתים לוחות הזמנים שלכם פשוט ‘כבדים’ על בתי הדפוס ויהיה להם מאוד קשה לעמוד בו. פה נכנסת לתמונה חברת הפקות דפוס היודעת להתאים את עבודת בתי הדפוס השונים ללוח הזמנים שקבע הלקוח, או בקיצור הדפסה בקצב שלך.

השאלה בגדולה היא: איך לבחור חברה אמינה וטובה? מה צריך לבדוק קודם?

המומחים של גיל פרינט הפקות דפוס אספו עבורכם שלל עצות וכמה דברים שכדאי לבדוק:

  1. ניסיון – אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק לגבי הדפסת חוברות הוא הניסיון של החברה בתחום. ככל שמדובר בחברה ותיקה ומנוסה יותר, כן השירות שתקבלו יהיה יותר מקצועי ואיכותי, ללא בעיות, עיכובים או תקלות.
  2. אילו סוגי חוברות אפשר להדפיס – אם יש לכם חוברת מסוג מסוים, כדאי לבדוק אם אכן מדפיסים אותה בבית הדפוס. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר. לצד חוברות לימוד, מומלץ לבדוק אם בבית הדפוס מדפיסים ברושורים, קטלוגים, מגזינים ועוד, כך שיוכלו להתאים לכם את השירות הטוב ביותר.
  3. מהי איכות ההדפסה – מבין הדברים המשמעותיים ביותר שיש לבדוק הוא האיכות של ההדפסה, בייחוד אם אתם מעוניינים להדפיס חוברות צבעוניות או קטלוגים. לפני ששולחים להדפסה, כדאי לגשת לחברת הדפוס כדי לראות באיזו איכות היא מציעה את ההדפסה.
  4. האם ניתן להזמין הדפסה מראש – הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו אינם פוסחים גם על בתי דפוס. כך שבימינו בבית דפוס מקצועי ואיכותי ניתן להזמין הדפסה מראש מבלי להמתין בתור. כמו כן, אם כבר מדברים על כלים טכנולוגיים, מומלץ לבחון את ההדפסות של בית הדפוס והאם הוא מציע את ההדפסה האיכותית ביותר.
  5. חברת דפוס נגישה – כדאי לבדוק שחברת הדפוס נגישה לכם. מומלץ לבחור חברת דפוס קרובה אל הבית או אל מקום העבודה, כדי שתוכלו לקחת את ההדפסות בקלות.
  6. יחס אישי של הצוות – בסופו של דבר כאשר אתם מגיעים למקום מסוים, אתם מעוניינים לקבל שירות אדיב ומקצועי. חשוב לכם להרגיש רצויים במקום שבו אתם מקבלים את השירות. לפיכך, חשוב לבחון המלצות של לקוחות אחרים, לבדוק אם מדובר בחברת דפוס מקצועית ולשים לב אל הצוות. אם מדובר בצוות אדיב המעניק יחס אישי לכל לקוח, אתם זכיתם.
  7. יוצרים קשר לטווח ארוך – לאחר שבדקתם את כל הפרטים על חברת הדפוס ואתם בטוחים כי מדובר בחברה מקצועית, תוכלו להמשיך ולשמור עם קשר. בכל פעם שתצטרכו להדפיס חוברת או ספר, תדעו למי לפנות.

הדפסת חוברות- מה הלאה?

ישבתם וכתבתם, עמלתם וממש הזעתם אל תוך ה”נייר”.

כמובן שבימינו כבר לא שולחים נייר לבית הדפוס, אלא קבצים דיגיטליים. יחד עם זאת, אצבעותיכם לא נחו על המקלדת עד שיצרתם את החוברת המושלמת. כעת, הגיע הזמן להדפיס אותה.

אבל רגע לפני שמדפיסים חוברות, צריך גם לדעת כיצד להבין אותן לקראת הדפסה. הכנה של חוברות לפני הדפסה כוללת למשל עריכה והגהה. מעבר לכך, במהלך הכנת החוברת להדפסה, מומחי הדפוס יעברו עליה ויסקרו אותה בכדי לנסות ולגלות טעויות כאלו ואחרות.

 הדפסת חוברות תצריך ממכם לקיחה בחשבון של כל מיני פרמטרים, לרבות עניין חומרי הגלם בהם תשתמשו. מעבר לכך שככל שאיכות חומרי הגלם תהיה גבוהה יותר ככה המחיר יהיה בהתאם, יהיה גם צורך להכין את החוברת לקראת הדפסה. לרוב, בתי דפוס יגבו ממכם תשלום גם על התהליך מהסוג הזה. אם כך, מה התהליך של הכנת חוברת להדפסה כולל? וכמה אמורה לעלות הכנת חוברות להדפסות?

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הצוות שלנו וזאת בכדי שתוכלו לדייק את העבודות המוגמרות שלכם עד כמה שרק ניתן. וכשהקולגות שלכם יקבלו ממכם עבודות מוגמרות באיכויות גבוהות, שמכם בוודאות ילך לפניכם. אל תשכחו להקפיד על הדפסות איכותיות לחוברות! אם תעשו זאת, עבודתכם גם תכובד הרבה יותר. אנשים ישימו לב שהשקעתם. כפועל יוצא מזה, הם ירכשו אליכם כבוד. בהצלחה!

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ