הדפסת חוברות האם זה מורכב?

כאשר מדובר על הדפסת חוברות לעסקים, חשוב לעשות את זה כמו שצריך כמעט בכל חנות של ביגוד או הנעלה ניתן למצוא חוברות קטלוגים שונים אשר מאפשרת לכל לקוח לעיין בה על מנת שידע איזה ביגוד או הנעלה יש בחנות גם אם לא יצליח לראות הכל באופן פיזי בחנות. 

הדפסת חוברות דורשת לא פעם ידע מוקדם וניסיון. מכיוון שחוברת נפרשת על פני עמודים ומודפסת לרוב משני צידיה יש לבצע עימוד מיוחד . עימוד זה מאפשר הידוק אמצע וקיפול בצורה שתאפשר דפדוף בסדר הכרונולוגי הרצוי של העמודים.

ההדפסה בכללי והדפסת חוברות היא כאן כדי להישאר . כאשר אתם זקוקים לעבודת הדפסה מורכבת . כלומר מורכבת מכמה דפים בודדים כמו במקרה של הדפסת חוברות למשל, עליכם להיעזר בשירותי הדפסה מקצועיים.

 כך תימנעו מהדפסה חוזרת של עמודי החוברת בצורה שאינה איכותית . וגם תימנעו מאין ספור תיקוני עימוד וכדומה שיעלו לכם בזמן, אנרגיה וכסף מיותר.

בדרך כלל לבתי דפוס יש כמויות הזמנה מינימליות. אבל במידה ומספר העותקים מתאים להזמנה המינימלית בבית דפוס, כדאי ועדיף לתת לבית הדפוס את עבודת ההדפסה על מנת לקבל חוברת מקצועית.

חובה לבדוק שבית הדפוס מעביר בקרת איכות, ויש לו שירות ידידותי ללקוח

הדפסת חוברות מה מכינים לפני?

 אם חשבתם על הפקת חוברת ואתם עומדים לקראת הדפסת חוברת בקרוב, חשוב לדעת שהדבר מצריך לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים, לרבות עניין חומרי הגלם בהם תשתמשו. מעבר לכך שככל שאיכות חומרי הגלם תהיה גבוהה יותר ככה המחיר יהיה בהתאם, יהיה גם צורך להכין את החוברת לקראת הדפסה.

ניתן להדפיס חוברות במגוון דרכים ושיטות, כולל גם דרך בתי דפוס המשתמשים בשיטות הדפסה מתקדמות , תמיד יהיה חשוב לוודא כי בחרתם בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כמובן, זה ישליך באופן ישיר ואוטומטי על איכות המוצרים המוגמרים שהתקבלו בסוף התהליך. אם מבצעים נכון את כל השלבים, ניתן לקבל תוצאה מוגמרת של חוברת מהודרת, מעוצבת ואיכותית. כזאת שגם תישמר לאורך השנים. 

איך מדפיסית חוברת מיוחדת?

כדי ליצור חוברות מיוחדות אפשר לחשוב ביחד עם המעצב הגרפי על צורות אחרות מהמקובל כמו חוברת בצורת עיגול או משולש.

על מנת לקבל תשומת לב רבה של לקוחות היעד שלנו, מומלץ להוסיף תמונות לחוברות שלנו. תמונות תמיד מושכות את העין ואת הלב. אלו יהפכו את החוברת שלכם לאטרקטיביות ביותר.

כמו כן ניתן תמיד להוסיף משהו מעבר כגון: חתיכים, קישוטים, ואפילו סרט עיצוב.

 לגבי סוג הנייר, מומלץ להשתמש בנייר עבה, או מיוחד להדפסת דפים. במקרים מסויימים כדאי להדפיס דווקא בנייר גלי, נייר פלסטיק, נייר מחוספס ואפילו לעשות את החוברת בכריכה קשה, דבר שנותן לנו עוד יתרון על המתחרים.

 אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם המומחים שלנו הצוות של גיל פרינט הפקות דפוס יתנו לכם ייעוץ מקצועי ושירות אדיב.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ