הדפסת חוברות לימוד לכל מטרה

חוברות מסמלות הרבה מעבר לקבוצת דפים המאגדת בתוכה שורות של מילים. מורים משתמשים המון בחוברות עבודה ותרגול בבתי הספר וגם בגילאים מתקדמים יותר   משתמשים בחוברות תרגול לקורס פסיכומטרי כדי להתקבל לאוניברסיטה ועוד..

 הדפסת חוברות לימוד נועדה לסייע ללומדים והוא מוצר חובה בכל מוסד לימודי בכל הגילאים. גם כיום בעידן שלנו,האינטרנטי אין תחליף להדפסת ספרי לימוד. מחקרים גילו שקריאת טקסט מודפס היא פעולה מרוכזת ויעילה יותר, אשר כרוכות בה פחות הסחות דעת. לקריאה מתוך ספרי לימוד יש יתרונות נוספים כגון:  כתיבת התשובות בכתב יד (אימון התלמיד בכתיבה) סימון הערות חשובות וכו’.

חשוב לזכור! הדפסת חוברות היא לא דבר פשוט, זה מצריך ידע וניסיון קודם מאחר והחוברת נפרשת על פני מספר עמודים ולרוב מודפסת משני צידי הדף.

לשם הדפסה של חוברת, יש לבצע עימוד מיוחד דרכו ניתן לבצע הידוק וקיפול שיאפשר לדפדף בעמודים בסדר רציף ואחיד.

הדפסה דרך בית דפוס מקצועי ומנוסה תמנע מכם לבצע הדפסות חוזרות ונשנות של חוברות, וכבר מהפעם הראשונה תוכלו לבצע הדפסה של חוברות בצורה איכותית שאיננה דורשת תיקונים מיותרים ומבזבזת זמן יקר.

חשוב לבדוק היטב כי מדובר בבית דפוס איכותי, שמתאים את שיטת הכריכה והעימוד לגודל החוברת.

הדפסת חוברות לימוד – מה האופציות?

בין אתם זקוקים לחוברות  לימוד הדרכה אפילו חוברות צביעה לימודיות, חשוב ליצור קשר עם חברת הפקת דפוס מקצועי שתסייע לכם בתהליך הדפסת החוברות.

חשוב להבין את תהליך ההדפסה:

סוג הדפוס – בהתאם לסוג ההדפסה ישנם שני סוגי דפוס עיקריים בשימוש נפוץ: אופסט ודיגיטלי. שתיהן מסמלות שיטות הדפסה מקצועיות, מוקפדות ומדויקות. במקביל, הן מיועדות לעבודות הדפסה שונות, כך שרצוי להתאים את סוג העבודה לשיטת ההדפסה:

דפוס האופסט כולל מספר שלבים, עובדה המאטה את תהליך ההדפסה, אך תורמת לרמת דיוק גבוהה כמו גם לכמות הדפסה בכמות מסחרית תוך שמירה על איכות גבוהה.

באמצעות הדפוס הדיגיטלי, לעומת זאת, אין צורך להתחייב לכמויות גבוהות של הדפסה, ובהחלט ניתן להדפיס מיד – וללא הכנות מתישות עד לרגע ההדפסה. עם זאת, השימוש בצבעים הוא מינימלי באופן יחסי לזה שבאופסט. כאמור, בית דפוס מקצועי יידע להסביר מה מתאים עבורכם.

עימוד מקצועי של דפי החוברת כאשר בית דפוס ניצב בפני משימת הדפסה של חוברת, מדובר הרבה מעבר להדפסתם של הדפים. משום שהחוברת מורכבת ממספר רב של עמודים מודפסים, כאשר לעיתים ישנה הדפסה משני צדי הדף, חשוב לבצע עימוד מדוקדק המאפשר הידוק אמצע וקיפול כך שיתאפשר דפדוף בסדר הכרונולוגי של העמודים.

סוג הכריכה חוברות  לימוד הדרכה מקצועית, לרוב, יהיו ייצוגיות ורשמיות בהרבה בהשוואה לחוברות צביעה או חוברות עבודה לילדים. בהתאם, ראוי להתאים את סוג הכריכה ואת הגרפיקה עליה לסוג עבודת ההדפסה. אפשרויות הכריכה הן רבות, וכוללות, בין השאר, כריכה קשה או רכה, או אפילו שימוש בספירלה.

רוב חוברות הלימוד בדרך כלל מודפסים בשחור לבן, אך כמובן  ניתן להדפיס חוברות לימוד בצבעים בהתאם לצורך המבוקש. אצלנו ניתן ניתן לבצע חוברות  לימוד במגוון כריכות, השבחות, גודל,סוגי נייר וכדומה.

במרוצת השנים הדפסנו מספר רב של חוברות לימוד, מסוגים שונים בעיצובים מותאמים אישית ובאיכות מעולה. הצוות המקצועי של גיל פרינט הפקות דפוס איכותי  עומדים לשירותך, לייעוץ, הכוונה, עיצוב והדפסה

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ