הדפסת חוברות לסטודנטים

כל מי שהיה סטודנט באוניברסיטה מכיר את הצורך במגוון מוצרי דפוס. מוסדות הלימוד מזמינים מדי שנה כמות גדולה ביותר של מוצרי דפוס כגון: ספרים, חוברות, חומרי לימוד ועוד.

 אבל גם הסטודנטים במהלך לימודיהם, זקוקים כל הזמן לשירותי דפוס ובעיקר לשירותי הדפסת חוברות. הביקוש לשירותים אלו נובע מכמה סיבות ביניהן העובדה שמרביתם לא מחזיקים מדפסת בבית וגם אם מחזיקים מדפסת, היא יכולה לספק בקושי רב את כמות ההדפסות הנדרשות לאורך שנות הלימודים של התואר. 

בכל הקמפוסים של האוניברסיטאות והמכללות, יש מכונות צילום והדפסה. אך קורה מצב בו המכונות הללו לעיתים מתקלקלות או תפוסות על ידי סטודנטים אחרים. במצב כזה, מעדיפים תלמידים רבים למכון הדפסות מקצועי ולרכז בו את כל ההדפסות שאנחנו צריכים לעשות. 

הדפסת חוברות לסטודנטים? לא רק 

חוץ מהדפסת חוברות ישנם הרבה מוצרי דפוס המבוקשים בקרב סטודנטים אך הנה ארבעת העיקריים: 

כריכת עבודות – אמנם לא מדובר על שירות הדפסה, אך כאשר מדובר על כריכת עבודות, המקום הכי טוב לעשות זאת היא בבית הדפוס. ניתן לכרוך את כל סוגי העבודות לאורך או לרוחב, להוסיף להן כריכה קדמית או אחורית וגם לבצע חירור. 

הדפסת פוסטרים, פליירים ורול אפ –  הם נמצאים בעיקר בשימוש של סטודנטים שמציעים את שירותיהם השונים לסטודנטים אחרים.

נניח ויש סטודנט שרוצה לפרסם את עצמו כמתרגל של מקצוע מסוים, הוא יכול להדפיס את הפרטים שלו על פלייר ולחלק לסטודנטים. מעבר לכך, פוסטרים ורול אפ, יכולים לשמש לסיום התואר להצגת פרויקטים לימודיים.

העתקת והדפסת סיכומים – סטודנטים רבים נעזרים בשירותי הדפוס על מנת להעתיק כמויות גדולות של סיכומים. כך הדבר מסייע להם גם בהכנה למבחנים השונים.

הדפסת עבודות – השימוש העיקרי של הסטודנטים בשירותי דפוס הוא על מנת להדפיס עבודות. הרי ידוע שהמרצים והמתרגלים באוניברסיטאות והמכללות מסרבים לקבל עבודות במייל או בקובץ דיגיטלי. 

כמו תמיד מוצר זול מאוד, עלול לעלות ביוקר בסופו של דבר ולכן לא מומלץ בכלל 

לחסוך על חשבון איכות ההדפסה, חשוב להדפיס  רק במקום מקצועי עם ניסיון בתחום הפקות דפוס 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ