הדפסת מדבקות בכמויות גדולות

ראשית לפני שמבינים איך עובדת הדפסת מדבקות בכמות גדולה יש להבין בכלל מה ההבדל בין הדפסה בכמות קטנה להדפסה בכמות גדולה.

עולם הדפוס עבר שינויים דרסטיים בעשור האחרון. המגמה להדפסת כמויות קטנות קיימת היום בעסקים קטנים מאוד שצריכים להדפיס החל מכמה יחידות בודדות ועד עשרות עותקים

אם בעבר בתי הדפוס היו נחלתם של חברות גדולות וארגונים, אזי היום גם לקוחות פרטיים יכולים להדפיס עבודות דפוס בכמויות קטנות.

לעומת זאת רוב הארגונים הגדולים ועסקים גדולים צריכים להדפיס בכמות הרבה יותר גדולה.

הדפסת אופסט היא שיטת הדפסה מסורתית המתאימה להדפסה של כמויות גדולות ומסחריות של עותקים. 

מכונת האופסט מסוגת להדפיס כמויות גדולות של עותקים בתוך זמן קצר ובעלות ההדפסה הזולה ביותר מבין כל שיטות ההדפסה. ההדפסה מתבצעת על ידי לוחות אלומיניום המעבירים צבע לגלילים ומהם לנייר. בצד אחד של המכונה מכניסים גיליון נייר לבן ובצד השני יוצא גיליון מודפס.

תהליך ההדפסה מתבצע באמצעות מכונות מיוחדות אשר יודעות לקרוא קובץ גרפיקה ממוחשב ולהפוך אותו לתמונה המוקרנת על לוחות אלומיניום.

הדפסת מדבקות בכמות מסחרית באמצעות גלילים 

הדפסת מדבקות בגלילים היא שיטה נהדרת עבור מי שמבקש סדרת מדבקות לייצור מסחרי, להדבקה אוטומטית או סדרתית וכמובן עבור מי שמבקש לחסוך במקום אחסון של מדבקות העסק שלו.

מדבקות בגלילים הן מוצר רב תכליתי,  אך כדי להפיק מהן תועלת מרבית, כדאי לבחון למה המדבקות מיועדות, על גבי מה הן יודבקו ומה המסר שהן נועדו להעביר. 

הנה כמה יתרונות של סוגי מדבקות שונים, שעשויים להשפיע על החלטתכם באשר למדבקות בגלילים שתבחרו עבור העסק שלכם:

מדבקות שקופות בגלילים – כתוביות אריזה הן פשוט מושלמות. הן תמיד נראות נהדר, ונותנות כבוד למוצר עם מראה נקי, מינימליסטי ואלגנטי. מדבקות שקופות גורמות למוצרי מדף לבלוט על פני המוצרים המתחרים, ושימושיות מאוד בתחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה, המזון ועוד. 

מדבקות כסף או זהב – מוצרי פרימיום דורשים מיתוג מיוחד ומדבקות מיוחדות. מדבקות כסף ומדבקות זהב הופכות כל מוצר ליוקרתי יותר וקשה מאוד להתעלם מהן. הן עמידות בפני שחיקה, מים, טמפרטורות קיצוניות, קרינה וכימיקלים ומבטיחות מראה ייחודי, אלגנטי ועילאי.

מדבקות עם חיתוך צורני – עד לפני מספר שנים היה נהוג לחתוך את המדבקות בשטנץ. השטנץ מצריך הכנת מבלט שאורכת זמן רב, דורשת ניסיונות רבים בכדי להגיע לחיתוך המבוקש, והיא לא מאפשרת חיתוכים מיוחדים. היום, הודות למכונות חיתוך מיוחדות, ניתן לבצע חיתוכים צורניים לפי כל עיצוב שנדרש. 

בגיל פרינט הפקות דפוס מתמחים בהדפסה מדבקות בגלילים במגוון רחב של אפשרויות ופתרונות עם השבחות וגימורים לפי דרישה. 

אתם מוזמנים ליהנות ממוצרים באיכות הגבוהה ביותר והדפסה שתשרת את העסק שלכם הן מבחינה פונקציונלית, הן מבחינה מיתוגית והן מבחינה שיווקית.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ