הדפסת קטלוגים באיכות מעולה

הפקה והדפסה של קטלוגים מיועדת לצרכי קידום רעיונות ומכירות ובמקרים מסוימים גם לצורך יצירת עלוני הדרכה וכדומה.

ניתן לראות קטלוגים בכל חדר המתנה של בעלי עסקים רבים. כל בעל עסק הרוצה להציג את מוצריו או השירותים שלו בצורה נאה ומכובדת זקוק לשירותי הדפסת קטלוגים. על מנת להדפיס קטלוג בצורה מיטבית יש לפנות כמובן לבית דפוס מקצועי בעל ציוד מתאים.

כל מי שרוצה להדפיס קטלוג באיכות טובה צריך להבין קודם  כל להבין את ההבדל בין דפוס על נייר למראה הקטלוג במחשב ואיך מתבצע התהליך הזה בצורה חלקה. חשוב להסביר שיש הבדל  קל בין מה שאנו רואים על המסך לבין מה שיודפס בפועל על הנייר. 

מדוע זה קורה? ההסבר מעט מורכב: מסכי מחשב בנויים בטכנולוגיה שונה להצגת צבעים, המכונה בשפה המקצועית- RED GREEN BLUE – RGB, כלומר אדום, ירוק כחול ועל ידי ערבוב שלהם נוצרים כל הגוונים המוכרים לנו . בהדפסה בבית דפוס איכותי נעשה שימוש בטכנולוגיה אחרת הנקראת בשפה המקצועית CMYK, כלומר: שימוש בצבעים כחול, מג’נטה שהוא בעצם סוג של ורוד בוהק, צהוב ושחור ולכן התוצר הסופי נראה מעט שונה.

הדפסת קטלוגים עוד פרטים חשובים

נושא נוסף שחשוב להכיר לפני שפונים להדפיס קטלוגים הוא כמובן בחירת סוג הנייר והצבעים

בחירת הגוונים משפיעה על המחיר הסופי. מי שרוצה להוזיל את עלות ההדפסה ומדובר בעותקים רבים יכול להתפשר מעט ולבחור מעט גוונים, צבע אחד או בכלל להדפיס בשחור ולבן.

פרמטר נוסף המשפיע על העלות ועל התוצאה הסופית זה כמובן סוג הנייר

ניתן לבחור בנייר פשוט או בנייר משובח יותר כמו כרומו. עובי הנייר  גם הוא משמעותי, נייר במשקל של 90 ג’ יהיה כמובן פחות עמיד מנייר במשקל  300 ג’, בחירה בנייר דק  מדי עלולה לפגוע בנראות הקטלוג ולהשתקפות של ההדפסה מהצד השני.

 טיפ קטן לסיום: אם רוצים הדפסת קטלוגים מקצועיים שיעשו רושם על הלקוח, ניתן לשדרג ולהוסיף גימור מיוחד כגון:  סוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן הקטלוג ויעניקו לו מראה מקצועי. 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ