מחברות ממותגות איך מדפיסים?

הלקוחות רבים המחפשים מוצר פרסומי שיעניק להם חשיפה גדולה ככל האפשר, ובו בעת גם יהיו שימושיים מאוד עבור הלקוח, יבחרו להדפיס מחברות ממותגות.

 למה מחברות ממותגות הן כלי שיווקי נהדר?  מכמה סיבות: 

אפשרויות המיתוג – את עמודי הפנים ניתן להדפיס בשחור לבן או בצבע מלא בהתאם לתקציב כמובן, את הכריכה כמובן שניתן למתג בצבע מלא או בצבע אחד.

כמות אפשרית  – הכמות המינימלית להזמנה אינה חייבת להיות גדולה מאוד, ניתן למתג גם בכמויות קטנות.

שטח ההדפסה והמיתוג –. גודלה של מחברת הוא A5 וזה בהחלט גודל שלא קל לפספס כשזה מונח על שולחן וממתין לשימוש.

 קלות לחלוקה – בסיומה של ישיבה עם לקוח או פגישה מה יותר קל מלשלוף מחברת ממותגת ולתת, הן מהוות מזכרת מעולה. גם אם מדובר במתנה שעלתה שקלים בודדים, אי אפשר לא לחייך כשמקבלים אותה.

מופצות בכל מקום – משרדים רבים מצטיידים במלאי גדול של מחברות ממותגות, כדי שלכל עובד תהיה אפשרות לכתוב דברים הקשורים לעבודה. אלא מה? מהר מאד המחברות מתגלגלות לתיק של העובד ומשם לבית שלו ולכל מקום. בעצם זו המטרה שלהן, להישלח לכל עבר, כשהן נושאות את שם החברה ומפיצות נאמנה את המסר שלה

מחברות ממותגות סוגי הדפסה 

ישנם כמה סוגים של מחברות שניתן להדפיס. ההבדל הוא בעיקר בכריכה אבל לא רק. להלן הסוגים העיקריים:

כריכת ספירלה-  סוג זה משלב את מחברת בכריכה הקשה בעטיפה המודפסת בצבע מלא עם ספירלות.

הספירלות משווים למחברת מראה אלגנטי עם עטיפה מעוצבת בשפה העיצובית של העסק שלכם. סוג כריכה זה מתאים בעיקר למחברות למחברות בגודל A-5 שכן מחברת גדולה ועבה, למשל של A-4  פחות שימושית כמוצר פרסום.

מחברות בעלת כריכה רכה -מחברות כריכה רכה A4 מגיעות בגודל של דף מדפסת ויכולות לשמש אתכם עבור אינספור מטרות, עסקיות ופרטיות. לפנקסי כיס הקטנים בדרך כלל עושים עטיפה בכריכה רכה. 

 

כאשר אתם מייצרים מחברות ממותגות, הקפידו על בחירת חברת הפקות דפוס מקצועית ובעלת ניסיון שתיצור עבורכם מחברת ופנקסים ממותגים איכותיים וכאלה שנשמרים לאורך זמן ובאיכות ללא פשרות

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ