מחברות ממותגות מה כל הסיפור

התחרות בשווקים הרבים מאלצת את בעלי העסקים לתור רבות אחר דרכי פרסום חדשות ואפקטיביות שיניבו תוצאות לטווח הקצר בדמות הכנסה מפרסום והן לטווח ארוך בדמות מיתוג לעסק שיחקק בזיכרונם של הלקוחות ביחד עם שם העסק. 

בעלי עסקים רבים מקדישים בשנים האחרונות מחשבה רבה לתקציב הפרסום שלהם ופונים להפקת מוצרי פרסום לעסק שלהם ובצדק, לקוחות רבים מדווחים כבר שנים על חיבה מסוימת למותק שמפנק אותם באופן קבוע במוצרים פשוטים למשרד, כמו מחברות וקלסרים ממותגים, עם שם העסק שלעיתים הולכים עם הלקוחות שנים רבות והשימוש בהם מסייע רבות למיתוג העסק.

 מהי בעצם מחברת ממותגת? 

מוצר זה הוא סוג של מחברת נייר המוטבעת בדרך כלל עם לוגו ומסר או סלוגן של חברה, הן יכולות להיות ממותגות בהתאמה אישית או בתבנית קבועה. הפופולריות של מחברות גדלה, במיוחד בקרב מבוגרים צעירים. 

מחברות ממותגות משמשות בעיקר חברות כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהן, כמו גם לאסוף משוב מלקוחות, כדי לשפר את המוצרים/ שירותים שלה ועוד

זו דרך מצוינת לקדם את מערך השיווק של עסקים. ניתן לעשות בהם שימוש כמוצר קידום מכירות עבור החברה או העסק, זו דרך שימושית לתת לעובדים שלך להיות  מאורגנים ופרודוקטיביים.

מחברות ממותגות – למה ומדוע?

באופן בלתי נמנע, כולנו יודעים שמקום העבודה של היום משתנה. השימוש במחברות עבר דיגיטציה וכבר לא מדובר במחברת הפיזית. עם זאת, לא ניתן להחליף את התכונות המוחשיות של שימוש במחברת בשום מכשיר אחר.

 שימוש במחברות ממותגות הן דרך חדשנית להגביר את המודעות של החברה ולהפוך את המוצרים שלהן לבלתי נשכחים יותר בעידן הדיגיטלי הזה.

 השימושים והיתרונות של מחברות ממותגות:

  1. שימושי לקמפיינים שיווקיים ופרסומיים
  2. לקדם מודעות למותג
  3. הגדל את נאמנות הלקוחות

    4. זוהי אסטרטגיית שיווק טובה לסטארט-אפים

    5.ניתן להתאים אישית מחברות ממותגות עם לוגו

    6.מחברת ממותגת היא כלי שימושי ומעשי

אנו בגיל פרינט הפקות דפוס, מספקים מחברות ממותגות, המותאמות אישית לצרכים שלך. הם זמינים בסוגים רבים של נייר, מידות וצבעים. מומלץ להתייעץ איתנו לפני ביצוע ההדפסה על מנת לקבל מוצר איכותי ברמת גימור גבוהה.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ