הדפסת קטלוגים באיכות גבוהה
קטלוגים מעוצבים הם ברוב המקרים קטלוגים צורניים ו/או קטלוגים במידות מיוחדות המחייבות התאמה לשיטת הדפוס בה בחרתם, וזאת באמצעות שטנצים שונים המיוצרים במיוחד לטובת הדפסת קטלוג המעוצב.
הדפסת קטלוגים מעוצבים מיושמת כיום בשתי שיטות דפוס עיקריות, האחת ידועה בשם דפוס אופסט והיא מיועדת לצרכי הדפסת קטלוגים בכמויות גדולות, והשנייה, שיטת הדפוס הדיגיטלי המיועדת בעיקר לצורכי הדפסת קטלוגים בכמויות קטנות ומשתנות של עשרות עד מאות יחידות.
מחירם של קטלוגים נקבע בהתאם לגודל וצורת הקטלוג, מספר הדפים בקטלוג, מורכבות העבודה על הקטלוג ופרמטרים משתנים נוספים.
הדפסת קטלוגים לעסקים מצליחים
הדפסת קטלוגים הינה אמצעי שיווק ופרסום רב עוצמה. מטרתם של הקטלוגים הם להציג את מוצרי ושירותי בית העסק באופן מרשים ומשכנע, ועל כן אין זה פלא שבעלי עסקים רבים מגייסים הדפסת קטלוגים לשירות העסק.
הרעיון שעומד מאחורי הקטלוגים הוא פשוט מאוד, ועיקרו משיכת תשומת לב מצד הלקוח. כלומר, קטלוג מוצלח יעבור בקלות מיד ליד ומלקוח ללקוח.
כך, ניתן להגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות הקיים של העסק, מבלי להשקיע סכומי עתק בפרסום במדיות אחרות.
את הקטלוגים ניתן לחלק בבית העסק, בכנסים, בסדנאות או להפיצם בתיבות הדואר של הלקוחות.
כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה יש מגוון המצאות חדשניות שמתחרות על תשומת לב הלקוח.
עם זאת, ניתן לומר כי אי אפשר להשוות בין כל המוצרים הללו לבין קטלוג שנמצא בביתו או במשרדו של הלקוח.
כאשר הלקוח לוקח לידיו את הקטלוג השיווקי הוא יכול לצפות בכל עת בנתונים הטכניים של כלל המוצרים.
יתרה מכך, שאנו בודקים איזו צורת פרסום הצרכנים מעדיפים, אנו מגלים להפתעתנו שרבים מעדיפים לאחוז קטלוג ולדפדף בו ונמנעים במכוון משיטוט בקטלוג המקוון.
לכן, רצוי מאוד שלכל עסק יהיה קטלוג מודפס שמשלים את הקטלוג המקוון ומציג המכיל את כל מוצרי החברה.
בעת הדפסת קטלוגים חשובה מאוד שימת לב לפרטים הקטנים:
כיתוב אחיד בגודל מתאים, שילוב של כתיבה שיווקית ואלמנטים נוספים שיסייעו לעסק לבלוט מעל המתחרים.
בסופו של תהליך, סביר מאוד להניח שלקוח שבידו קטלוג מרשים ואיכותי יפנה דווקא אל בית העסק שלכם, ולא ינסה להתרשם מעסקים נוספים בתחום, ויתחיל להתבלבל ממיליון ספקים נוספים.
הדפסת קטלוגים זה לא עניין של מה בכך. לכן מומלץ להתייעץ לפני עם חברת הפקות דפוס מקצועית