אריזות ממותגות לא סתם לקופסה

השימוש באריזות ממותגות הפך לסטנדרט של ממש כיום בקרב בתי עסק מטווח רחב של תחומים, ומסיבות מובנות – אין סיבה שלא להשתמש באריזת המוצר כחלק אינטגראלי ומשמעותי מהמיתוג של החברה וממערך השיווק והפרסום שלה, ובדרך זו ניתן גם להתאים בצורה מושלמת את האריזה בה נמכר כל מוצר ומוצר וגם לשמור ולהגן עליו טוב יותר.

 הדפסת אריזות ממותגות זה כדאי ומשתלם מבחינת נראות, שמירה על המוצר, מיתוג ושיווק ועוד. גם במקרה של קופסאות קרטון קטנות יחסית, משתלם יותר כיום לעצב ולהזמין במיוחד אריזות קרטון ממותגות.

קיים טווח רחב של מקרים ואפשרויות בהן דווקא אריזות קרטון ממותגות וקטנות יחסית עשויות להיות מתאימות ורלבנטיות יותר.

כך גם קופסאות קרטון קטנות באופן כללי, גם אם אינן בהכרח ממותגות עבור חברה מסוימת.
למשל, במקרה של מתנות לחג לעובדים ו/או ללקוחות, עיצוב ייעודי של קופסאות הקרטון בהן ניתנת המתנה עשויה להציע שדרוג משמעותי ביותר, כך שהמתנה תהיה מרשימה הרבה יותר ותראה על השקעה והתחשבות. תוספת העלות במקרה זה תהיה בדרך כלל מינימלית, והערך המוסף המתקבל יהיה משמעותי וגבוה הרבה יותר.

אריזות ממותגות 2023

כמובן שגם עבור מוצרים קטנים מתבקש ביותר לעצב במיוחד קופסאות קרטון קטנות וממותגות, ולראייה מומלץ לבחון כמעט כל סוג של מוצר נחשב הנמכר כיום בשוק, אשר ממדיו קטנים יחסית – שימוש באריזה קטנה מעוצבת וממותגת משדרג מיד את המוצר ואת הנראות הכללית של המותג.כמו כן, עבור דוגמיות שונות שמחלקים ללקוחות פוטנציאליים או מוצרים לקידום מכירות המחולקים באירועים, נהוג ומתבקש להזמין קופסאות קרטון מעוצבות קטנות. שוב – העלות מינימלית בהשוואה לתועלת המתקבלת, כך שהרווח כולו שלכם…

פתרונות הדפסת האריזה האיכותיים שלנו הם הדרך המקצועית והמרשימה ביותר להציג את המותג שלך, וניתן להזמין בכל כמות לפי דרישה.

הניסיון שלנו ב ‘גיל פרינט הפקות דפוס‘, בהפקת קופסאות ואריזות מאפשרת לנו לקחת בחשבון את כל השיקולים, שעלולים להשפיע על תכנון האריזה של המוצרים שלך, ולכן אנו שואפים ומצליחים לייצר אותן בהתאם למוצרים באופן אופטימלי שגם מוסיף להם אופי, גם משווה להם יופי וגם משמש אותם באופן פרקטי.

המשפיעים העיקריים שאנחנו חייבים לקחת בחשבון בעת עיצוב האריזה הם גודל המוצר, המשקל של המוצר, סוג המוצר, עבור מי אנו מכינים את האריזה וכיצד משנעים אותו.

השילוב הנכון שבבחירת סוג הנייר והעובי שלו, בעיצוב, שמשרת נאמנה את המותג ובבקרת איכות קפדנית ביותר יבטיח את האריזה הטובה ביותר עבור כל לקוח.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ