הדפסת חוברות בכמות גדולה

לפני שאתם רצים להדפיס את החוברת הראשונה שלכם כדאי תחילה ללמוד אודות סוגי החוברות הקיימות ואיזה סוג חוברת אתם רוצים להדפיס, לבחון את הפרמטרים השונים העשויים להשתנות בהתאם לצרכים של כל אדם או בעל עסק ובסופו של דבר גם להשפיע על מחיר ההדפסה.

כל מי שנכנס להפקה כזאת צריך לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים 

סוג הכריכה שתתאים לחוברת – האם אתם מעוניינים בשירותי הדפסת חוברות עם כריכה קשה? אולי חוברות כריכות רכות? בין אם כך או כך, מגדירים את זה מראש ונמנעים מפשלות כאלו ואחרות.

מעבר לעניין של סוג הכריכה לחוברת שלכם, כמובן שיהיה גם חשוב לוודא כי אתם מדפיסים את החוברת בצעיה ההולמים והראויים. ישנה הדפסת שחור לבן, אבל מאידך גם יש הדפסת צבע. הכל תלוי בהתאם לרצונות של הלקוח, אך גם בהתאם לתוכן של החוברת, כמובן.

עובי הנייר שלכם – האם אתם מעוניינים בנייר עבה, אולי נייר דק? בין אם כך או כך, חשבו על כך מראש. עוד משהו שאנחנו רוצים שתחשבו עליו מראש, הוא הנושא של חיי המדף של החוברת. במילים אחרות, לכמה זמן היא מיועדת להישמר? האם אנשים אמורים לדפדף בה גם בעוד שנים מספר? אם כן, כמובן שיהיה חשוב לבחור בחומרי הגלם הכי איכותיים שתוכלו לרכוש.

 סוג הדיו – ישנו כמובן ההבדל הידוע בין הדפסה צבעונית להדפסה בשחור לבן, ישנם גם הבדלים בטכניקת ההדפסה עצמה. לנו מוכרת טכניקת ההדפסה הדיגיטלית, כלומר הזרקת דיו, מהמדפסת הביתית, אך בהדפסה מקצועית ניתן לבחור גם בטכניקות אחרות כמו אופסט או רוטציה אשר מספקות תוצאות טובות יותר ומהירות יותר בהדפסה של כמויות רבות.

הבדל בצבעוניות-  במסך של מחשב, הצבעים בנויים בשיטה המכונה RGB העושה שימוש בגוונים של אדום, ירוק וכחול ואילו בהדפסה נעשה שימוש בדיו המחולק לגוונים – כלומר כחול, ורוד/סגול, צהוב ושחור. 

על כן, לפני ששולחים קובץ להדפסה, חשוב לשנות את פורמט הצבעים שלו ל-CMYK כמו בהדפסה ולא לפי המחשב.

רק לאחר שתבדקו את כל הפרטים הנדרשים לעומקם ותבינו איזה חברת הפקות דפוס עשויה להציע לכם את השירות הטוב ביותר, יהיה כדאי לכם להתקדם הלאה ולהזמין את שירותיה

כך לא תוציאו את הכסף שלכם לשווא ותוכלו לדעת בוודאות שאתם פשוט מקבלים החלטה מושכלת שאתם יכולים להיות מרוצים ממנה במלוא מובן המילה.

הדפסת חוברות עם המון יתרונות 

ניתן  למנות לא מעט יתרונות חשובים בהדפסת חוברות ועלונים לעסקים כגון: 

עלונים מחזיקים מידע רב – עלונים מאפשרים לבעלי חברות לדחוס מידע רב בשטח קטן. אפילו עיצוב משולש כולל מקטעי דש שיאפשרו לך לתאר את השירותים והמוצרים שלך.

עלונים גם מעבירים מידע רב יותר מאשר אפשרויות הדפסה אחרות כמו גלויות או מכתבים.

בין אם אתה רוצה לכלול מחירי מוצרים או לספר את סיפור העסק שלך, יש לך המון מקום להעביר את כל המסר שלך. אתה יכול אפילו ליצור עסק מיידי באמצעות החוברת שלך על ידי הכללת קופונים או הנחות.

עלונים מותאמים אישית לעסק שלך – דוברים מקצועיים מכוונים לעיתים קרובות לאדם אחד בקהל גדול. גישה זו מסייעת לדובר לתקשר ברמה האישית, שהיא בדרך כלל יעילה יותר מאשר לדבר לקהל הרחב. באופן דומה, החוברת שלך יכולה להשתמש באותה טכניקה.

כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלך קורא את החוברת שלך, יש לך את התקשורת האישית.

וודאו כי החוברות שלכם מספרות ללקוחותיכם מדוע הם זקוקים למוצר או לשירות שלכם באופן נגיש.

בנוסף, לאנשים שעומדים בלוח זמנים צפוף, הדפסת חוברות שתוכל לקרוא בכל עת היא אידיאלית. נכון, הם יכולים לקבל את המידע מהאתר שלך; עם זאת, חומר כתוב מוסיף מגע אישי.

מכיוון שעלונים עושים כל כך הרבה עבור החברה שלך, אל תחסוך בהדפסה. חוברת מודפסת בצורה גרועה מבטלת את כל האמינות שאתה יכול להרוויח. 

השקיעו במוצרים איכותיים כדי להראות שאכפת לכם מהתדמית של העסק שלכם.

אתה יכול לסמוך על המומחיות של חברת גיל פרינט הפקות דפוס להדפסה ולקיפול כדי לייצר חוברות שיוואו את הלקוחות שלך.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ