הדפסת חוברות ב 2024

צריכים להדפיס חוברות?

יש מגוון סוגים של חוברות למטרות שונות – חוברות לימוד, עלוני פרסומת, חוברות ממותגות או חוברות שהן אלבום תמונות.

עליכם לחשוב על סגנון החוברת בה אתם מעוניינים ועיצובה, כדי להגיע מוכנים בעת שתפנו לחברת ההדפסה.

נפרט כאן על הסוגים השונים, כדי לעזור לכם לבחור את זה שמתאים לכם במיוחד.

יש שלל סוגי חוברות, ובכל סוג שתבחרו תוכלו להתאים מאפיינים שונים בהתאם לצורך שלכם. תוכלו לבחור את צבע ההדפסה, עובי הנייר או גודל הדפים.

הדפסת חוברות – איזה סוגים ניתן להדפיס?

חוברת כריכת סיכות

מדובר בסוג הנפוץ ביותר בהדפסת חוברות. סוג זה מתאים למגוון של חוברות, כמו חוברות מידע, תפריטים למסעדה, עיתונים או מגזינים. בסוג זה, מה שמחבר בין דפי החוברת זה סיכות המושחלות במרכז הקיפול.

לאחר שהנייר מקופל הוא מהודק בסיכות. החיסרון של סוג זה הוא כי היא מסוגלת להכיל מספר מצומצם של עמודים, כיוון שהסיכות לא יחזיקו מעמד במספר גדול. במידה ואתם בוחרים עובי נייר קטן יחסית, תוכלו להכניס לחוברת כריכת סיכות עד 70-80 עמודים.

חוברת בהדבקה חמה

הכריכה בחוברת מסוג זה מתבצעת על ידי הדבקה הדפים הפנימיים בדבק חם לעטיפה. העטיפה הינה קשיחה והדפים הפנימיים של החוברת הם דקים יותר. סוג זה נפוץ במיוחד בספרי לימוד או קריאה, כיוון שמתאים לחוברות בעלות מספר דפים גדול.

חוברת זו פופולרית בגלל העמידות שמאפשר הכריכה הקשה, שניצבת לצד מחירה הזול יחסית, כיוון ששיטת ההדבקה הינה פשוטה. כמו כן, המראה המבריק, שדומה למראה של ספר רגיל, מוסיף ליתרונות שלה.

חוברת כריכת ספירלה

בחוברת ספירלה, קיימים חורים בדפים, אשר דרכם עובר סליל ספירלה שמאגד את כל הדפים יחדיו לחוברת. תוכלו לבחור את סוג, צבע וגודל סלילי הספירלה בהתאם לצורך שלכם.

בסוג זה ניתן לבחור בין כריכה שקופה, שהינה נפוצה במיוחד, לבין כריכת קרטון קשיחה.

בשביל להדפיס אותה נדרש מינימום של לפחות 20 דפים. יתרון משמעותי של סוג זה הוא שניתן להוסיף ולהוריד דפים גם לאחר שנכרכה, בגלל הספירלות.

אם אתם מעוניינים לקבל תוצאות מידיות באיכות גבוהה, חשוב לפנות לבית דפוס מנוסה. כזה הוא גיל פרינט הפקות דפוס איכותי. בחברה ניתן לקבל את כל השירותים במקום אחד. כך למשל, ניתן להדפיס חוברות לימוד, ספרים שאתם רוצים לחלוק עם שאר הקוראים, עיתונים ומגזינים ואפילו אריזות ממותגות. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם בית הדפוס והשאר היסטוריה.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ