הדפסת חוברות ומגזינים יוקרתיים

 ידוע שבעולם העסקים נראות החברה היא דבר חשוב. בכל הנוגע לתחום הדפסת חוברות יש ביקוש גדול להדפסה איכותית המשדרת יוקרה עסקית ועוצמה. 

על מנת לשוות לחוברת לקטלוג או למגזין מרבה משובח ייחודי ויוקרתי איו מנוס  מלבקש מבית הדפוס להדפיס בנייר איכותי ועבה ולהעביר אותו תהליכי השבחה וגימורים קרי: הבלטות תלת מימד, הטבעת פויל בצבעי זהב או כסף, למינציה, ציפוי לכה וכיוצא בזה.

 הדפסת חוברות לצרכים שיווקיים, מצד אחד לא צריכות לשדר המון יוקרה אך מצד שני חייבות להיות איכותיות דיין.  סוג זה של חוברות מומלץ להדפיס על דף כרומו מבריק (ולא מט) כדי שהתמונות המודפסות יודפסו באיכות גבוהה.

כמו כן, הנייר לא משפיע רק על מראה ההדפסה אלא גם על התחושה של הלקוח מהמוצר. נייר כבד, לדוגמה, יוצר תחושה יותר מקצועית וגם שומר על עמידות המוצר לאורך זמן רב יותר.

שימוש בחומרים כמו לכה או למינציה, יוצרים עיטוף של הנייר ומאפשרים להוסיף לו מראה מבריק או מראה מט, וכן מגנים עליו מפני מפגעים שונים.

הדפסת חוברות על נייר כרומו

כמה מהפרמטרים החשובים ביותר בעולם הדפוס הם כמובן סוג הנייר וסוג הגימור. סוג הנייר משפיע מאוד על האופן בו ההדפסה נראית. נייר כרומו לדוגמא, יוצר הדפסה מאוד מדויקת בשל היכולת שלו לשמור את הדיו בנקודות קטנות. נייר נטול עץ או נייר ממוחזר, ייצרו מראה שונה ופחות חלק. 

נייר כרומו הוא נייר עבה ומבריק העשוי שבבי עץ ולעיתים גם מחומרים נוספים כגון: כותנה, פשתן,ועוד. ניתן לבחור ב 2 סוגים – מט ומבריק. 

העובי שלו הוא בדרך כלל בין 80 ל- 350 גרמים וברור שהנייר עבה יותר, מחירו יקר יותר והוא נחשב ליוקרתי יותר.

 התכונות שלו מתאימות מאוד להדפסת מגוון רחב ביותר של מוצרי דפוס כמו למשל: הזמנות לאירועים, קטלוגים, עלונים שונים בעיקר לצרכי פרסום, כרטיסי ביקור וכמובן עיתונים ומגזינים.

 סוג נייר זה מכיל 2 סוגי ציפויים: האחד סינטטי כמו: עמילן , PVC והשני מחומרים טבעיים.  תפקיד הציפוי הוא כפול לתת עמידות וקשיחות וכן לשוות לנייר מראה לבן ונקי. 

 רבים חושבים שניתן לבצע הדפסת חוברות במראה יוקרתי בקלות על ידי הזמנה פשוטה בבית דפוס וזהו אך ניתן להגיד ללא ספק כי הדפסת חוברות הינה משימה לאנשי מקצוע וחברות המתמחות בהפקות מוצרי דפוס, על מנת  להבטיח הדפסת חוברות באיכות גבוהה, בעמידות בלתי מתפשרת וברמת גימור מקצועית במיוחד.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ