הדפסת חוברות - למה וכמה?

גם בעידן הדיגיטלי קיימות חוברות לימוד שפשוט אי אפשר בלעדיהן. לפעמים נוח יותר לעבוד עם ספר מודפס, כך שניתן לעקוב בצורה טובה יותר אחר הטקסט. ישנן חוברות עבודה ללימוד שפה, חשבון או כל תחום אחר. גם אותן צריך להדפיס עבור משתמשים רבים. על מנת להדפיס את החוברת באופן איכותי, יש צורך לפנות לחברה מקצועית ומנוסה העוסקת בתחום.

בין אם אתם מורים, מרצים או הורים אשר מעוניינים לבצע הדפסת חוברות חשוב לבחור את חברת הדפוס הנכונה והמתאימה. אלה כמה דברים שכדאי לבדוק.

מבין הדברים המשמעותיים ביותר שיש לבדוק הוא האיכות של ההדפסה, בייחוד אם אתם מעוניינים להדפיס חוברות צבעוניות או קטלוגים. לפני ששולחים להדפסה, כדאי לגשת לחברת הדפוס כדי לראות באיזו איכות היא מציעה את ההדפסה.

הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו אינם פוסחים גם על בתי דפוס. כך שבימינו בבית דפוס מקצועי ואיכותי ניתן להזמין הדפסה מראש מבלי להמתין בתור. 

כמו כן, אם כבר מדברים על כלים טכנולוגיים, מומלץ לבחון את ההדפסות של בית הדפוס והאם הוא מציע את ההדפסה האיכותית ביותר.

כדאי לבדוק שחברת הדפוס נגישה לכם. אם הם לא שולחים לכם את העבודה עם שליח עד מקום העסק אז מומלץ לבחור חברת דפוס קרובה אל הבית או אל מקום העבודה, כדי שתוכלו לקחת את ההדפסות בקלות.

הדפסת חוברות – שימו לב 

לפני שאתם רצים להדפיס את החוברת הראשונה שלכם כדאי תחילה ללמוד אודות סוגי החוברות הקיימות ואיזה סוג חוברת אתם רוצים להדפיס, לבחון את הפרמטרים השונים העשויים להשתנות בהתאם לצרכים של כל אדם או בעל עסק ובסופו של דבר גם להשפיע על מחיר ההדפסה.

  • ברושור – ברושור יכול להיות מעין עמוד מקופל בצורת אקורידיאון, להגיע בגדלים שונים ולהציג מידע אודות קו מוצרים מסוים, בית העסק, מפה של המתחם (למשל כמו מפה של גן חיות או פארק שעשועים) ועוד.
  • חוברות – חוברת, לרוב בגודל A4, עם דפים דקים והדפסה צבעונית משני הצדדים. יכולה להתאים למגוון שימושים שונים.
  • מגזינים – בדומה למגזינים שונים שאתם עשויים לראות הנמכרים בחנויות או נשלחים אליכם הביתה בדמי מנוי, תוכלו להדפיס מגזינים לצרכי העסק, לצרכי פרסום, לבניית מותג, כערוץ תקשורת משלכם ועוד.
  • קטלוגים – חוברת פופולרית המשמשת כקטלוג. זה יכול להיות קטלוג נכסים להשקעה אצל חברת נדל”ן, קטלוג מוצרים של חברת טכנולוגיה, קטלוג שירותים של חברת פרסום ועוד.

 

גיל פרינט הפקות דפוס איכותי מציעים לכם הדפסות חוברות במגוון סוגים יחד עם שירות מהיר אמין ומקצועי 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ