הדפסת חוברות מהודרות

ניתן להדפיס חוברות במגוון שיטות ודרכים, כולל גם דרך בתי דפוס מתקדמים. יחד עם זאת שישנן שיטות שונות להדפיס חוברות, תמיד יהיה חשוב לוודא כי בחרתם בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כמובן, זה ישליך באופן ישיר ואוטומטי על איכות הפרויקטים המוגמרים שלכם.

בניגוד לעולם הדיגיטלי אליו התרגלנו בשנים האחרונות, כאשר אנחנו בוחרים להדפיס מוצר, ישנה חשיבות רבה לחומר – סוג הדיו וסוג הדף. המפגש בין חומרים שונים יוצר תוצאות שונות וכל בחירה ואיזון בין החומרים תשפיע הן על התוצאה הסופית והן על המחיר.

הכריכות, הן משהו שגם צריך לתת עליהן את הדעת. כריכת הסיכות היא הנפוצה והזולה ביותר, אך היא מוגבלת במספר הדפים אותן היא יכולה להכיל, ומתאימה ביותר לעיתונים, מגזינים, פנקסים, חוברות מידע, תפריטים ועוד. ניתן לפתוח פתיחה מלאה, והיא נוחה לדפדוף.

חוברת עם הדבקה חמה, משדרת יוקרתיות, הכריכה עבה יותר והיא מתקרבת במראה לספר.

היא מתאימה לקטלוגים, חוברות לימוד, מגזינים ועוד.

ניתן לכרוך בכריכת ספירלה, כאשר חוברות מסוג זה מיועדות יותר למוצרי מיתוג כמו מחברות, יומנים, לוחות שנה, מצגות ועוד. זוהי כריכה אסתטית ונוחה, מעוצבת ומכובדת.

להוספת מראה יוקרתי, ניתן להשתמש בכריכה קשה, אך זו, יקרה ומיועדת יותר לספרים.

הדפסת חוברות  באיכות טובה

הדפסת החוברות מתבצעת בדרך כלל באמצעות הדפסה דיגיטלית. סוגי הנייר הנפוצים אשר משתמשים בהם כיום לצורך הדפסת חוברות הם: נייר מבריק או נייר מאט. בכדי להדפיס את החוברות בצורה יעילה ראשית כל יש לפרוס את התוכן במסמך בצורה המתאימה למדפסת שבה מתבצע השימוש. 

לאחר מכן, המדפסת תדפיס צד אד של הדף בכל פעם ולאחר מכן תחזיר אותו למכונה בכדי להדפיס אותו בצד השני. לאחר ההדפסה של כלל הדפים יש לחתוך אותם לגודל המתאים ולהרכיב אותם לחוברות בהתאם לגודל שלהם.

להוספת מראה יוקרתי, ניתן להשתמש בכריכה קשה, אך זו, יקרה ומיועדת יותר לספרים.

בקטגוריה זו נכללות גם הדפסות של ברושורים, פליירים, פרוספקטים, כאשר קיימת אופציה להוספת ריחות וניחוחות.

חברת גיל פרינט הפקות דפוס, מתמחה בחוברת מודפסת על כל אפשרויותיה וסגנונותיה ובכמויות גדולות, החל משלב התכנון, הקונספט, ההדפסה ועד שלב ההפצה.

 החברה נותנת מענה למו”לים של ירחונים, עיתונים, ומגזינים בכל תחום, משרדי פרסום, רשתות שיווק, עמותות, ארגונים, עסקים וחברות.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ