הדפסת חוברות עמידות לאורך זמן

באופן כללי חשוב להזכיר שביצוע הדפסת חוברות צריכה להיעשות תוך מחשבה רבה למן תחילה העבודה ועד להדפסה הסופית, על מנת שהחוברת תשיג את מטרתה. 

חוברות עסקיות צריכות להיות מעוצבות באופן שישקף את אופי החברה כמו גם את מטרת החוברת.

יש לשקול כמובן את סוג הכריכה על מנת לשמור על חוברת עמידה לאורך זמן בבית ומחוצה לו בכל תנאי מזג האוויר.

קיים מבחר גדול של כריכת חוברות והיא מאפשרת התאמה מדויקת של הכריכה לסוג התוכן והסגנון של החוברת. הכריכה היא בעצם הפנים של החוברת, היא זו שנותנת לחוברת את האופי הייחודי שלה, ואין מה לומר – למראה יש הרבה מה לומר כאשר מדובר בחומר קריאה. 

ניתן גם להוסיף לה תוספות באמצעות הטבעה או הדפסה או הבלטות.

הדפסת חוברות עם כריכות חזקות 

על מנת לדעת איזה סוג כריכה מתאים לכל חוברת צריך קודם כל לדעת איזה אפשרויות יש. 

ניתן למנות מספר סוגי כריכות נפוצים: 

כריכה קשה – בסוג זה החומר שמהווה את הכריכה עשוי מחומר קשה ועבה יותר משאר הדפים. זה יכול להיות נייר קרטון, ניילון קשיח, פלסטיק ואפילו עץ או קלף. מספר האפשרויות הינו בלתי מוגבל. חלק מהכריכות מבוצעות בעבודת יד. 

כריכה רכה – עשויה מחומר רך וגמיש ולכן פחות עמידה מהכריכה הקשה, היוקרתית יותר. היא מאפשרת עלעול מהיר בדפים בשל גמישותה ומתאימה לספרונים, מגזינים וכו’. 

כריכת ספירלה – כריכת חוברות בדרך זאת מתבצעת באמצעות חומר גמיש או קשיח אשר אליו מעוגנת ספירלה ממתכת או פלסטיק שעוברת דרך הדפים. אפשרות זו שמורה עבור מסמכים שמעוניינים לשלוף אותם בצורה נוחה ומהירה. (וזאת לעומת ספר שהדפים בו לא אמורים להישלף ממקומם). 

כריכות יוקרתיות – עשויות מעור, חומרים דמויי עור או בדים סינטטיים אחרים. כריכות אלו מיועדות לחומרים רשמיים ביותר כגון ספרי קודש.

 ניתן כמובן לבצע הדפסת חוברות באופן עצמאי אך רצוי לפנות לחברת הפקות דפוס על מנת להיות רגועים ולדעת שתקבלו, בסופו של התהליך, תוצאה מושלמת לשביעות רצונכם המלאה.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ