הדפסת ספרים ברמה אחרת

אנשים רבים מעוניינים לנסות את מזלם ולהוציא לאור ספר מפרי עטם וכישרונם. התהליך כולל בדיקה של חברת ההוצאה לאור את כתב העט ואת התועלת שהם יפיקו ממנו ולאחר מכן יקבל המחבר הצעת מחיר להדפסה וכך יתחיל תהליך הפקה מבחינת עריכה לשונית, עימוד, עיצוב כריכה והדפסה. כשאת העלויות סופג הכותב ובית ההוצאה לאור אמון על שיווק והפצת הספר.

ניתן גם לבחור בתהליך שונה ועם סיום שלב ההפקה לבחון הצעות מחיר בבתי דפוס לכמות מסחרית של הדפסה. לאחר מציאת המחיר 

 חשוב לזכור! הדפסת ספרים היא תהליך חשוב שיש לבצע באופן מקצועי ומחושב. 

התמונות חשובות בספר לא פחות מהתוכן עצמו. התמונות חייבות להיות באיכות גבוהה ובמידות מותאמות. תמונות באיכות ירודה יצאו ‘מפוקסלות’ בתהליך ההדפסה ואתם תראו אותן מוצגות בריבועים קטנים של צבע. תמונות לא איכותיות תהרוסנה את כל חווית הספר שלכם.

שירות העיצוב הגרפי בבית הדפוס יעזור לכם גם בעניין זה ויתריע כשיש תמונות לא איכותיות. לעיתים ניתן לסדר אותן להשתמש בהן. ובמקרה ואין אפשרות לשפר את המראה שלהן מומלץ ביותר להיפרד מהן ולבחור בתמונות איכותיות אחרות.

עסקים רבים מדפיסים לא מעט כחלק משיווק ופרסום העסק. לעיתים הם נדרשים להפקת דפוס גדולה ומחפשים חברת הפקות דפוס מקצועית ואמינה שניתן לסמוך עליה.  

חשוב לדעת כי קיימים הבדלים מהותיים בין חברות הפקות דפוס בישראל כאשר כל אחת מתמחה בשירותים שונים וברמות גימור מגוונות. 

אם אתם תוהים איך לבחור בית דפוס אספנו עבורכם מספר שאלות שכדאי לשאול כאשר מקבלים את הצעת המחיר הראשונית למוצרי הדפוס שלכם.

הדפסת ספרים על מה חשוב להסתכל?

כאשר אתם מדפיסים ספרים ללא חברת הפקות דפוס מקצועית, עליכם להחליט מספר החלטות חשובות ומשמעותיות שישפיעו על תהליך הדפסת הספר:

צבע הדפוס והעיצוב: עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בהדפסה צבעונית, או בהדפסה שחור לבן. עניין זה ישפיע באופן משמעותי על הרושם שהספר ייצור ועל המחיר של הדפסתו.

מספר העמודים: עליכם להחליט מהו מספר העמודים שיכיל הספר. מספר העמודים ישפיע על מחיר הדפסת הספר.

מספר העותקים: בנוסף, יש להחליט מהו מספר העותקים בו אתם מעוניינים. החליטו על מספר העותקים על פי הביקוש לספר והקפידו לא להוציא יותר מדי ספרים מיותרים או להוציא פחות עותקים מהדרוש.

השבחות דפוס: עליכם להחליט אילו השבחות דפוס אתם מעוניינים לשלב בספר שלכם. נפרט על סוגי השבחות הדפוס בהמשך.

סוג הכריכה: אחד מהדברים המשמעותיים ביותר שיש להחליט לגביו כאשר מדפיסים ספר הוא סוג הכריכה. סוג הכריכה ישפיע על מחיר הדפסת הספר ועל הרושם הראשוני שהספר ייצור. 

גודל הספר: עליכם לקבוע מהו גודל הספר הרצוי. מומלץ להתייעץ בעניין זה יחד עם מפיק הדפוס איתו תעבדו.

חשוב לזכור! בחירת מפיק דפוס אצלו תדפיסו את מוצרי הדפוס עבור העסק שלכם חשובה מאוד. בחירה לא נכונה עלולה לגרום לכאבי ראש רבים ובזבוז זמן וכסף. 

על מנת לבצע הפקות דפוס איכותי,  יש לבחור בחברה מקצועית ומנוסה המכירה את התחום ובעלת ניסיון רב בתחום הדפוס. צוות גיל פרינט הפקות דפוס לרשותכם בכל שאלה 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ