הדפסת ספרים כך תעשו את זה נכון

עבדתם על הספר שלכם במשך שנה שלמה או אפילו יותר מכך. בחרתם ציטוטים, אולי שילמתם אפילו למאייר, פניתם לבני משפחה וחברים לצורך ביקורת בונה וערכתם את הספר שוב ושוב.

כעת, הספר שלכם מוכן אבל דבר אחד חסר – הדפסת הספר. אתם אולי חוששים מעט מהתהליך הזה, שכן הוא נראה לכם מורכב ובלתי ברור, אך בימינו הדפסת ספרים הפכה לנגישה יותר, והיא לא הפעולה המורכבת שהייתה פעם. כל שיש לעשות כדי להדפיס ספר הוא לפנות לגיל פרינט, והשאר היסטוריה.

הדפסת ספרים בקלות

דווקא בעידן הטכנולוגי שלנו, ספר מודפס יכול להיות עולם ומלואו. ישנם אנשים שאוהבים להחזיק בידיהם ספר מודפס , לעלעל בו, להתחבר אליו. אם יש לכם ספר שאתם מעוניינים להדפיס ולהעניק כמתנה לחברים, אצל גיל פרינט תקבלו את כל השירות המקצועי.

כל מי שבוחר להדפיס אצל החברה המקצועית, נהנה משורה ארוכה של יתרונות. דבר ראשון, מדובר בחברה מקצועית ומנוסה עם צוות ותיק הפועלת משנת 1999, כך שיש לה ניסיון רב בהדפסת ספרים מכל הסוגים ושומרים על אחריות, ארגון וסדר. שנית, החברה מציעה שיטת תשלומים נוחה, בייחוד אם אתם מעוניינים להדפיס מספר עותקים. תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת לכל כיס.

שלישית, ניתן לקבל מגוון רחב של שירותים משלימים כמו הדפסת חוברות או מיתוג של חוברות וספרים. ולבסוף, מדובר בשירותים איכותיים הניתנים מההתחלה ועד הסוף.

מדפיסים סוגים רבים ושונים של ספרים

אצל גיל פרינט ניתן להדפיס ספרים מסוגים שונים, קבלו הצצה לבולטים שבהם:

  • ספרי קודש – נעים ללמוד דברי תורה או פרשת שבוע בשבת. את ספרי הקודש ניתן להדפיס מכל הסוגים: לגברים, נשים ואף ספרים צבעוניים עם איורים לילדים. עם ספרי קודש מתאימים ונכונים אתם יכולים להנעים את השבת שלכם.
  • ספרי עשה זאת בעצמך – מתמחים בתחום כלשהו ורוצים שגם אחרים ילמדו לעשות את מה שאתם עושים? יש לכם טיפים שאותם אתם מעוניינים לחלוק עם הסביבה? ניתן להדפיס ספרים בנושאים שונים כמו מתכונים ובישול, טיפוח עצמי, גידול עציצים, טיפול בחיות מחמד, עיצוב פנים, איפור ועוד.
  • חוברות לימוד – אם אתם עוסקים בתחום ההוראה והכנתם חוברת או ספר לימוד עבור התלמידים, זה הזמן להדפיס אותו עם כל האיורים. ניתן להדפיס חוברת לימוד מסוגים שונים: חוברות לקיץ, חוברות בחשבון, אנגלית, לשון, שפה ועוד.
  • ספרי עמותות – אתם מקדמים רעיון אידיולוגי מסוים שנועד לשנות את העולם, ובדיוק הוצאתם על כף ספר. כעת, עליכם להדפיס אותו כדי לשווק אותו באירוע ההשקה המיוחד שלכם.
  • קומיקסים וספרי ילדים – ספרים מיוחדים אלה זקוקים להדפסה איכותית במיוחד, לאור העובדה שיש להם תמונות רבות. אם יש לכם ספר ילדים שחשוב לחלוק אותו עם ילדים נוספים בסביבתכם, או שאתם פשוט רוצים לקרוא סיפור לילדכם לפני השינה, כדאי להדפיס אותו.

אם נסכם, ראינו כי ניתן להדפיס מגוון רחב של ספרים בנושאים מגוונים, וזה כלל לא מסובך. גיל פרינט הפקות דפוס איכותי הופך את הדפסת הספר לנגישה עבור כל אחד. כל שיש לעשות הוא לשלוח את הספר להדפסה, לציין את מספר העותקים והוא יהיה מוכן תוך זמן קצר.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ