הדפסת עיתונים ומגזינים 2023

כאשר אתם ניגשים להדפסת עיתונים עליכם לחשוב על מספר פרמטרים שונים. ראשית, על כמה עותקים אתם צריכים בעבורו, ובהתאם מה התקציב שיש לכם. עליכם גם על הגודל הרצוי לעיתון, לפי המטרה שלו, האם אתם רוצים עיתון קטן שייכנס לכל כיס, או עיתון גדול בסגנון עיתוני סוף השבוע.

כדאי גם לחשוב האם אתם מעוניינים להדפיס את העיתון בקצב קבוע, מדי שבוע או חודש, או חד פעמית, תוכלו לסגור עסקה משתלמת יותר אם תדעו מראש שאתם מתכוונים להדפיס בזמן קבוע. יש משתנים נוספים שעליכם לשקול כמו האם תרצו את העיתון צבעוני או בשחור לבן או באיזה סוג נייר תרצו להשתמש בעבורו.

כאמור, יש סוגים שונים של עיתונים שמתוכם אתם צריכים לבחור, לפי הסגנון של העיתון אותו אתם מעוניינים להדפיס.

זהו סוג מגזין בעל דפים מגודל שבין A4 ו- A5, בהתאם לבחירתכם. ניתן להשתמש בסוג זה לכל מטרה שתרצו, והוא מודפס בצבע מלא על נייר כרומו. מדובר בסוג עיתון בעל משקל מועט, והוא אידיאלי למטרות פרסומיות, כמו גם למטרות יותר אישיות שהם יש צורך בצבע מלא.

מדובר בעיתון גדול שכולנו מכירים, בגודל ועיצוב כמו של כל עיתוני החדשות, כמו “הארץ”, “ידיעות אחרונות” או “ישראל היום”. שימוש קלאסי בסוג זה הוא הוצאת עיתון חדשותי עבור בית הספר, עבור מקום העבודה או תנועת הנוער. עיתונים אלה מודפסים בכמויות גדולות, בשחור לבן, בהדפסה בשיטת “רוטציה”.

אם אתם מעוניינים להדפיס עיתון בעיצוב מותאם אישית, כדאי לעשות זאת רק אם אתם מעוניינים בכמויות גדולות. תוכלו לבצע שינויים בסוג הנייר, צבע ההדפסה וסוג ההדפסה, שיוכלו לחסוך לכם הרבה כסף.

הדפסת עיתונים ומגזינים – למקצוענים בלבד

הדבר החשוב ביותר בהדפסת עיתונים הוא שיש להם סדר מסוים בו הם מסודרים ומועברים לקוראים, הסדר הזה נקרא הפריסה.

מעצבי פריסה מסדרים את כל המדורים בעיתון כך שניתן יהיה לקרוא אותם מבלי לעבור מעמוד אחד לאחר. הם גם צריכים לשקול דברים כמו שטח, צבע וגודל טקסט, כמו גם כמה אטרקטיבי זה יהיה עבור הקוראים.

כאשר אתם ניגשים להדפסת עיתונים עליכם לחשוב על מספר פרמטרים שונים. ראשית, על כמה עותקים אתם צריכים בעבורו, ובהתאם מה התקציב שיש לכם. עליכם גם על הגודל הרצוי לעיתון, לפי המטרה שלו, האם אתם רוצים עיתון קטן שייכנס לכל כיס, או עיתון גדול בסגנון עיתוני סוף השבוע.

כדאי גם לחשוב האם אתם מעוניינים להדפיס את העיתון בקצב קבוע, מדי שבוע או חודש, או חד פעמית, תוכלו לסגור עסקה משתלמת יותר אם תדעו מראש שאתם מתכוונים להדפיס בזמן קבוע.

יש משתנים נוספים שעליכם לשקול כמו האם תרצו את העיתון צבעוני או בשחור לבן או באיזה סוג נייר תרצו להשתמש בעבורו.

אנו בגיל פרינט הפקות דפוס, פועלים באופן פעיל להפוך את תהליך ההדפסה למודרני יותר ומשפרים ללא הרף את טכנולוגיית ההדפסה שלנו על ידי שילוב דפוס דיגיטלי, טרום דפוס ומכבשים אוטומטיים בזרימת העבודה שלנו.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ